- Obraliśmy dobry kierunek i możemy się go trzymać – powiedział Fox w rozmowie z OPM. – InFamous to naprawdę ciekawa koncepcja – każdego dnia ktoś otrzymuje jakieś moce i musi zdecydować, czy wykorzystać je w celu czynienia dobra, czy zła. To może być osoba w każdym wieku, dowolnej płci, żyjąca w dowolnych czasach w jakimkolwiek państwie. To zapewnia szerokie pole do popisu, jeśli chodzi o superbohaterów.
- [Second Son] to historia Delsina, z nowym miastem i nowymi mocami. Skupia się na jego podróży. Historię Cole’a przedstawiono w innych grach. W przyszłości mogą ukazać się inne gry z serii inFamous, dotyczące zupełnie innych postaci.
Fox przyznał, że dobrym przykładem serii, w której podobne podejście jest wykorzystywane, jest Assassin’s Creed. Podał też jako wzór BioShock: „BioShock i BioShock Infinite są do siebie podobne pod niewieloma względami, ale można powiedzieć, że są takie same”.
InFamous: Second Son zaliczył świetny start w Wielkiej Brytanii i wdarł się na sam szczyt listy najlepiej sprzedających się gier w ubiegłym tygodniu.