Polskie studio Vavel Game wpadło na niezwykły pomysł stworzenia gry MMORPG opartej na eksploracji, zadaniach bez grindowania i zawiłej fabule nieustannie rozwijanej przez graczy. Jak to ma wyglądać w praktyce?
Polskie studio Vavel Game wpadło na niezwykły pomysł stworzenia gry MMORPG opartej na eksploracji, zadaniach bez grindowania i zawiłej fabule nieustannie rozwijanej przez graczy. Jak to ma wyglądać w praktyce?
NevenTale, w przeciwieństwie do innych gier MMORPG, nie ma opierać się na żmudnym powtarzaniu tych samych czynności. Ma być to pierwsza produkcja, w której deweloperzy i gracze wspólnie będą pracować nad nie kończącą się grą - znajdzie się w niej nie tylko kampania zaprojektowana przez Vavel Game Studio, ale też nowe wątki fabularne opracowane przez fanów. Społeczność otrzyma dostęp do narzędzi pozwalających tworzyć nowe lochy, obszary na mapie i zadania w świecie gry. Dla swoich NPC-ów będzie można także nagrywać głosy! W ten sposób NevenTale nie da się nigdy ukończyć, gdyż ciągle będzie coś nowego do zrobienia.
Vavel Game Studio obiecuje udostępnić nie tylko narzędzia do tworzenia zawartości, ale także wideo z samouczkiem, jak projektować mapy, zadania i w jaki sposób rozbudowywać świat. W grze nad nową mapą będzie mogła pracować jednocześnie cała gildia – będzie to wyglądało jak połączenie Minecrafta ze Skyrim Creation Kit. 10% przychodów z gry ma być przeznaczane jako nagroda dla graczy, którzy będą poszerzać świat.
Więcej informacji o NevenTale znajdziecie na stronie Kickstartera. Zbiórka jeszcze nie ruszyła, ale już teraz możecie podzielić się z twórcami swoimi przemyśleniami.