Dominic Guay, pracownik Ubisoft Montreal, twierdzi, że jest to jeden z kluczowych aspektów dla gameplay'u.
Dominic Guay, pracownik Ubisoft Montreal, twierdzi, że jest to jeden z kluczowych aspektów dla gameplay'u.
Przedstawiciel serwisu zapytał o to, czy ważniejsza dla gry jest liczba wyświetlanych klatek na sekundę czy rozdzielczość. Starszy producent gry - Dominic Guay - zdecydowanie wskazał na liczbę klatek na sekundę. - Frame rate jest bardzo ważny dla gameplay'u, szczególnie pod względem sterowania gry. To nie jest coś, z czym chcesz iść na kompromis - odpowiedział Guay.
Jego słowa potwierdzają tylko działania innych ekip, które ograniczają ostatnio rozdzielczość na Xbox One, by wyświetlić grę z odpowiednią liczbą klatek na sekundę. Ostatnio okazało się, że nawet twórcy Trials Fusion musieli obniżyć rozdzielczość w wersji gry dedykowanej konsoli od Microsoftu.