Był on zatrudniony przy The Last of Us jako główny projektant postaci.
A to przecież ważna część składowa w The Last of Us. O zmianie miejsca zatrudnienia poinformował sam Michael za pomocą swojego profilu w LinkedIn. Jego współpraca z Naughty Dog trwała od stycznia 2011 aż do kwietnia 2014. Warto zaznaczyć, że Knowland co prawda pracował przy The Last of Us, ale nie zajmował się produkcją Uncharted 4 (której notabene reżyser przeszedł do twórców League of Legends w marcu tego roku). To zresztą nie koniec osłabień, bo z Naughty Dog odeszła także Amy Hennig, podobnie jak Seth Killian, a także kilku innych członków zespołu.
Kiedy z firmy odchodzą najbardziej kreatywni ludzie to wg mnie sytuacja jest niepokojąca. Normalna to jest rotacja zuczkow na dole.
Usunięty
Usunięty
28/04/2014 22:51
Uncharted to nie jest zła gra, jednak po poprzedniej odsłonie jestem sceptyczny, a tu kolejna część w produkcji. Kiedyś pewnie zagram, jednak mimo wszystko, czekam na jakiś nowy projekt - nawet w świecie TLoU ;)
Kafar
Gramowicz
28/04/2014 22:46
> IMO raczej chcą zmiany. Prca w tak uznanym studio to z jednej strony bardzo duży honor> ale z drugiej gigantyczna presja bo jakby nie patrzeć ND od ostatniego czasu dostarcza> same naprawdę dobre tytuły, więc nawet sobie nie mogę wyobrazić tego stresu, gdy każdy> oczekuje od ciebie hitu, większego od twojej poprzedniej gryMozna nawet i tak pomysleć i coś w tym jest. Lepiej odejść w w chwale że tak powiem, gorzej płatnych zlecen na pewno nie znajdą skoro mogą się pochwalić TLoU w CV. Nawet jak tam jeden koleś tylko był parę miesięcy i nie wiele porobił to i tak to brzmi dumnie :d