Porównanie wydania na komputery osobiste z prawdziwym światem mamy już za sobą, więc pora na coś, co tym razem zaprezentuje jakość grafiki w Project Cars na konkretnej platformie.
Porównanie wydania na komputery osobiste z prawdziwym światem mamy już za sobą, więc pora na coś, co tym razem zaprezentuje jakość grafiki w Project Cars na konkretnej platformie.
Zdjęcia przekazali dzisiaj członkowie Slightly Mad Studios za pośrednictwem bloga PlayStation, gdzie nie omieszkali rozpisać się nieco na temat tego, co czeka nas po odpaleniu gry. Zdecydowana większość wpisu zwraca uwagę na niesamowitą dbałość o szczegóły, w przypadku aut obejmującą nawet odzwierciedlenie pojedynczych śrubek trzymających zawieszenie na swoim miejscu. Zdecydowaną większość detali w grze mamy zawdzięczać pomocy choćby i Bena Collinsa (niektórym lepiej znany jako Stig), Nicolasa Hamiltona, czy też Oliego Webba.
Tytuł obsłuży Project Morpheus (konkurencja dla Oculus Rift tworzona z myślą o PS4), o czym więcej mamy dowiedzieć się w przeciągu kilku najbliższych miesięcy.
Project Cars wjedzie na PC-ty (Windows, SteamOS), PlayStation 4, Wii U i XBox One w listopadzie tego roku.
Poniższe zdjęcia miały zostać wykonane bezpośrednio w grze, bez jakiejkolwiek późniejszej obróbki czy poprawek w grafice.