Budżet Destiny jest absurdalnie wysoki

Paweł Pochowski
2014/05/06 17:15
7
0

Bobby Kotick inwestuje w przyszłość marki.

Budżet Destiny jest absurdalnie wysoki

Bobby Kotick, CEO Activision, ujawnił kwotę przeznaczoną na produkcję Destiny. Wynosi ona kilkaset milionów dolarów. - Gdy stawiasz na coś 500 milionów dolarów nie możesz zrobić tego na markę należącą do kogoś innego. Stawki dla nas stają się coraz większe - powiedział Bobby K. W tym miejscu trzeba jednak dodać, że Bobby prawdopodobnie nie mówił o pojedynczej części, a całej marce, wraz z kosztami marketingowymi czy utrzymaniem sieciowej infrastruktury. W końcu Bungie podpisało z Activision umowę aż na dziesięć lat. Przez ten czas może powstać więcej niż jedna produkcja z tego uniwersum.

Analitycy przewidują, że gdyby chodziło o pojedynczą grę - byłaby to najwyższa z kwot zainwestowanych w jej stworzenie. Mówi się o tym, że aby Destiny na siebie zarobiło musiałoby sprzedać się w liczbie 15-16 milionów egzemplarzy. Prognozy dla tego tytułu wynoszą natomiast połowę tej liczby, a i tak są ponoć optymistyczne. Dla porównania Grand Theft Auto V kosztowało 250 milionów dolarów i sprzedało się w liczbie 32,5 miliona egzemplarzy.

GramTV przedstawia:

Co jak co, ale jedno jest pewne. Bobby Kotick chcąc stworzyć nową, przyszłościową markę na miarę Call of Duty z całą pewnością jest w stanie sięgnąć do kieszeni głęboko. Bardzo głęboko. O tym, czy się to opłaci przekonamy się w najbliższym czasie. Ogromne znacznie będzie miała sprzedaż pierwszej części. Ta zadebiutuje we wrześniu PS3, Xbox 360, PS4 i Xbox One.

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
07/05/2014 09:10
Dnia 06.05.2014 o 19:13, saborcat-14 napisał:

Fajnie kasy nigdy nie za mało :) Może pomyślą teraz o wersji PC bo gdzie jak właśnie na PCtach FPS czuje się najlepiej :D

Bungie jest akurat z tego dumne. Na wersję na pc bym nie liczył za szybko.

Usunięty
Usunięty
07/05/2014 07:15

> Fajnie kasy nigdy nie za mało :) Może pomyślą teraz o wersji PC bo gdzie jak właśnie> na PCtach FPS czuje się najlepiej :DTaaak. Miliony fanów HALO na XBOXa muszą się myllić.

saborcat-14
Gramowicz
06/05/2014 19:13

Fajnie kasy nigdy nie za mało :) Może pomyślą teraz o wersji PC bo gdzie jak właśnie na PCtach FPS czuje się najlepiej :D




Trwa Wczytywanie