Przemianowanego z czasem na Infestation: Survivor Stories.
Przemianowanego z czasem na Infestation: Survivor Stories.
Różnic pomiędzy Infestation: New Beginning, a Infestation: Survivor Stories będzie sporo. Przede wszystkim, gdy nasza postać zginie nie będzie mogła zostać natychmiastowo ożywiona za pomocą waluty kupowanej za prawdziwe pieniądze - GC. To, co dokładnie stanie się z postacią po śmierci jest jeszcze przedmiotem dyskusji ale najprawdopodobniej będzie ona ożywała natychmiast, tyle że w najbliższym możliwym "safe zone". Przerobiony zostanie proces tworzenia postaci, m.in. umożliwione zostanie noszenie jednocześnie i maski i hełmu, a także zmienione zostaną opcje skilli i doświadczenia. Co najważniejsze - z gry zniknie sklep z pojedynczymi przedmiotami (jak apteczki, amunicja, jedzenie czy naboje), a dostęp do "global Inventory" zostanie usunięty z menu głównego i udostępniony wyłącznie w bezpiecznej strefie. Ograniczona zostanie także ilość dostępnego tam miejsca, choć będzie można wykupić dodatkowe sloty za pieniądze zdobywane podczas gry. Twórcy stworzą także system wymiany i sprzedawania dóbr między graczami.
Uniemożliwione zostanie celowanie z przybliżeniem z perspektywy trzeciej osoby, w tym trybie nie uświadczycie także wirtualnego celownika na ekranie. Z tego powodu w trybie TPP strzelać będzie można albo na ślepo, albo też trzeba będzie korzystać z widoku FPP. Co jeszcze? Zmodyfikowane zostaną misje, samochody dostępne w grze będą wymagać naprawy przed odpaleniem, nie da się także naprawić posiadanego sprzętu za pomocą gotówki kupowanej za prawdziwe pieniądze. Stworzona zostanie możliwość ulepszania broni, gra doczeka się innego stylu graficznego, znikną z niej konta premium. Drastycznie obniżona zostanie częstotliwość pojawiania się broni palnej, przez co będzie ona niezwykle rzadka i cenna, a walki częściej odbywać będą się z wykorzystaniem broni białej.
Infestation: New Beginning jest już w produkcji, pracuje nad nim mały zespół i gra powinna w ciągu najbliższych miesięcy ukazać się w formie "early access". Jak widać Hammerpoint Interactive poczuło, że najwyższy czas opracować coś nowego - szczególnie, że w maju debiutuje gra o bardzo podobnej tematyce tworzona przez Sony - H1Z1.