Titanfall na PC traci tryby CTF i Pilot Hunter, Respawn tłumaczy swoją decyzję

Robert Sawicki
2014/05/18 18:27

Trybów Capture the Flag i Pilot Hunter (gdzie punkty przyznawane są tylko za eliminację pilotów) zniknęły z Titanfall w wersji na PC, co Respawn Entertainment tłumaczy problemami z dwoma trybami.

Titanfall na PC traci tryby CTF i Pilot Hunter, Respawn tłumaczy swoją decyzję

Na oficjalnej stronie gry pojawił się osobny wpis, odnoszący się do ostatniego usunięcia wspomnianych trybów z playlisty w PC-towej wersji gry (dzięki, Siriondel. Capture the Flag i Pilot Hunter nie tylko były najmniej popularnymi opcjami wśród graczy, ale i tymi, przez które kolejki do grania często sięgały nieprzyjemnych rozmiarów.

GramTV przedstawia:

"Uważnie obserwujemy które tryby wybierają gracze. Wciąż będziemy przyglądać się niepopularnym trybom i dodawać ich nowe warianty na obu platformach". W przyszłości Pilot Hunter i CTF mają jeszcze powrócić (a obok nich pojawią się również nowe tryby), choć obecnie można je sprawdzić jedynie w prywatnych rozgrywkach.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
19/05/2014 11:52

Pilot Hunter to na Xbox One to tylko to praktycznie grałem :) Bo tam liczą się tylko zabici piloci, nie musisz tracić czasu na walkę z tytanami :P

Usunięty
Usunięty
19/05/2014 08:15
Dnia 18.05.2014 o 21:35, Kafar napisał:

Widać że grę tylko widziałeś na let''s playach u rocka ;)

Udowodnię ci chłopaku w jakim błędzie jesteś, specjalnie dla ciebie włączyłem grę, żeby pokazać ci staty, które wrzucę poniżej, żebyś nie gadał. Jeżeli wg ciebie każdy, kto ma coś niepochlebnego do powiedzenia na temat czegoś co lubisz, musiał nie widzieć / nie znać / nie grać, to masz chyba jakiś problem z myśleniem.Zastanowiłeś się w ogóle co napisałeś, zanim to napisałeś? Masz wiadomość od devów, że usuwają playlisty przez niepopularne tryby i wyskakujesz, że gra ma dużą bazę graczy? Nie wiem, tak ci piana podeszła, że nie przyszło ci do głowy, że gdyby baza graczy była tak "duża", to każda playlista byłaby obsadzona? Szczególnie że trybów jest całe PIĘĆ, a każdy CoD od MW2 wzwyż miał przynajmniej dziesięć playlist i w każdą dało się grać?Tak porównałem do CoDa, żeby dać wyobrażenie, co może oznaczać "duża baza graczy" w grze bez dedyków wykorzystującej tylko mm. Może na przyszłość zastanowisz się, zanim coś palniesz.I nie, baza graczy w TF nie jest duża. Jest dość mała i na PC na pewno się nie powiększa (w przeciwieństwie do X-ów). Wystarczy poczytać oficjalne forum, albo trochę dłużej pograć samemu. Nawet w Attrition czy Hardpoint czasem się czeka, bo widzisz napis na górze "finding team mates... 0 results". Spróbuj przejść teraz kampanię bez czekania pomiędzy misjami nawet 5 czy 10 minut. Taka baza graczy jest.

/old_forum/2014_21/20140519081445.jpg" class="ipsAttachLink ipsAttachLink_image">/old_forum/2014_21/20140519081445_m.jpg" class="ipsImage ipsImage_thumbnailed" alt="20140519081445">

Usunięty
Usunięty
19/05/2014 00:37

To teraz będzie coś takiego - "Mamy duże kolejki w takich i takich trybach" to je wykasujemy bo są mało popularne ? Co to ma być ? To już twórcy będą kastrować gry bez pytania graczy, którzy rzeczywiście w to grają ? Człowiek płaci za grę i nie może z niej w pełni korzystać, bo twórcom coś się pomyliło we łbie. Takich zagrywek nic nie tłumaczy i widać kto tu rządzi, EA :) Zampella niech idzie projektować klocki lego a poważne projekty, niech zostawi ekspertom. To tak samo jak by w Quakeu 3 zlikwidowali deathmatcha. Lincz jak nie wiem.




Trwa Wczytywanie