Ready at Dawn możliwości stwarzane przez konsole nowej generacji chce wykorzystać do lepszej kreacji postaci, czyli elementu, na którym zespołowi zależy od zawsze.
Ready at Dawn możliwości stwarzane przez konsole nowej generacji chce wykorzystać do lepszej kreacji postaci, czyli elementu, na którym zespołowi zależy od zawsze.
- Nawet kiedy pracowaliśmy nad grami na PSP, nad grami spod znaku God of War, zawsze najbardziej interesowało nas to, co możemy wam powiedzieć o Kratosie; co możemy pokazać w związku z postacią, a czego jeszcze o niej nie wiedzieliście. Wybraliśmy tematy, które dla nas, jako scenarzystów i ludzi, były głębsze - wyjaśnia.
Jan podkreśla, że liczy się nie tylko wygląd, ale również to, by twarz oddawała emocje towarzyszące bohaterowi, by mimika była dopełnieniem słów. Już podczas castingów dla ekipy Read at Dawn liczy się gra twarzą aktorów. - My tak naprawdę chcemy całą ich osobowość. Sądzę, że to będzie rzecz, która naprawdę rozkwitnie na konsolach nowej generacji - dodaje.