Świat Sunset Overdrive nie będzie dostępny w całości od początku

Patryk Purczyński
2014/05/30 18:09
1
0

Drew Murray chętnie opowiada o pomyśle na konstrukcję świata w Sunset Overdrive. Nie chce za to na razie poruszać tematu trybu sieciowego, który w produkcji Insomniac Games również się pojawi.

Świat Sunset Overdrive nie będzie dostępny w całości od początku

Świat i interakcja z nim to bardzo ważne elementy Sunset Overdrive. Ekipa Insomniac Games nie chce jednak od razu odsłaniać przed użytkownikami wszystkich kart. - Sunset Overdrive to nasza pierwsza gra z otwartym światem. Gdy ją zaprojektowaliśmy, a przemieszczanie się stało się jej centralnym elementem, musieliśmy się upewnić, że Sunset City to miejsce, w którym można wykorzystać wszystkie zdolności - mówi reżyser Drew Murray.

- Chcieliśmy, by świat w jakimś sensie stał się parkiem rozrywki, pełnym rozmaitych aktywności - tak wielu, by gracze mieli problem ze zdecydowaniem się na którąś z nich i na wykorzystanie jej w następnej kolejności. Świat jest gęsty, wertykalny, ekspansywny, stanowi znakomite pole zabawy i stwarza możliwości przemieszczania się dla wyszkolonych graczy - zapewnia.

GramTV przedstawia:

- Wraz z postępami w grze, użytkownicy będą odblokowywać nowe strefy miasta, jak w innych produkcjach z otwartym światem. Jeśli zaś chodzi o termin "gra z żyjącym światem", Sunset Overdrive będzie czerpał korzyści z chmury w swoim trybie sieciowym. Więcej na temat tego modułu opowiemy, gdy będziemy bliżej premiery - dodaje tajemniczo Murray.

Premiera ta ma nastąpić jeszcze w tym roku.

Komentarze
1
Usunięty
Usunięty
31/05/2014 10:05