Projekt będzie najprawdopodobniej militarną strzelanką korzystającą z modelu F2P.
Jest to prawdopodobnie ten sam projekt, o którym swego czasu pisaliśmy, że skorzysta z silnika Unreal Engine 4. O nowym tytule twórców Spec Ops: The Line nie wiemy zbyt wiele. Znamy co prawda wydawcę (Grey Box), ale to nowa ekipa, po której w sumie nie wiadomo czego się spodziewać. Także zespół Yager nie puścił dotąd pary z ust, wiadomo tylko, że w grudniu szukali osób do "projektu F2P klasy AAA". No i teraz poinformowali za pomocą swojego Twittera, że ich nowa gra będzie dostępna na E3. Nie wiadomo jednak czy mówili o publicznym dostępie czy ograniczonym, w strefie biznesowej - wskazuje na to prośba, by chętni do obejrzenia gry kontaktowali się z Shaunem, najprawdopodobniej w sprawie pokazów. Damy znać, jak tylko coś w tej kwestii się wyjaśni.
Nie pisz więcej takich komentarzy, bez uzasadnienia, bo to poziom przedszkola "Bo to jest głupie, bo tak!". Spec Ops The Line to wyśmienita gra, która miała normalną grywalną podstawę mechaniczną, a to, że ci zawiało nudą to już inna sprawa, fakt, fabuła była w tym najlepsza, ale nie rzucaj hejtu na wiatr.
Nie pisz więcej takich komentarzy, bez uzasadnienia, bo to poziom przedszkola. "Bo to jest wyśmienite, bo tak!". Zarzucasz mi brak wymienienia wad, sam rzucasz pojedynczym faktem. Zabawne jest to, że zarzucasz mi poziom przedszkola, kiedy sam traktujesz nazwywanie poszczególnych elementów "przeciętnymi" jako "rzucanie hejtu na wiatr". Pytam się - w którym miejscu? Ale faktycznie - takie słówka to już poziom mniej więcej gimnazjum, więc wygrałeś brachu.Grę ukończyłem i bardzo miło wspominam. Ale jeśli ktoś twierdzi, że mechanika rozgrywki to coś więcej niż stany średnie, chyba ma klapki na oczach i przespał kilka ostatnich lat w branży.
Usunięty
Usunięty
03/06/2014 12:28
> Wymień tą całą kulejącą resztę...Najbardziej chyba kuilał Multiplayer. Fabuła, pomimo iż była fajna miała kilka dziur.
Usunięty
Usunięty
03/06/2014 10:40
Spec Ops to material na dobra gre. Gra jest zbugowana i to bardzo. Podoba mi sie scenariusz i zgadzam sie ze to najmocniejszy element tej gry. System oslon do bani (zwlaszcza opuszczanie oslony), czulosc myszki - porazka, co chwila inna, czasami po restarcie checkpointa sie zmieniala, po ustawieniu na akceptowalnym poziomie praktycznie nie dalo sie uzywac snajperki z luneta, animacje ruchu postaci na poziomie z roku 2005 (szczeglnie chodzenie na boki). Multiplayer tragiczny - zero czasu na strategie, kto pierwszy pociagnie za spust ten wygrywa. Jeszcze pare rzeczy mnie tam wkurzalo, ale nie moge sobie na poczekaniu przypomniec. Zreszta nie chce sie pastwic nad ta gra, bo generalnie dala mi duzo frajdy z grania mimo niedopracowania. Podobnie jak LESZa zaskoczyl mnie poziom detali i wykonanie map. Gra ma najladniejsza burze piaskowa jaka widzialem dotad w grach. Bardzo fajny aspekt psychologiczny. Duuuzy plus za trudne misje w coopie. I rewelacyjna, klimatyczna muzyka. Z ciekawoscia zobacze nowa gre tego studia, ale jak slysze F2P to juz mi jest niedobrze.... W takich grach zazwyczaj balans broni nie istnieje.