Twórcy GRID: Autosport zapewniają, że mają jedyną w swoim rodzaju recepturę na grę wyścigową. O tym, co wyróżnia nową produkcję Codemasters na tle konkurencji opowiada James Nicholls.
Twórcy GRID: Autosport zapewniają, że mają jedyną w swoim rodzaju recepturę na grę wyścigową. O tym, co wyróżnia nową produkcję Codemasters na tle konkurencji opowiada James Nicholls.
- Uważamy, że doświadczenia płynące z wyścigów bazują na sztucznej inteligencji, celach jakie wyznaczasz sobie w trakcie wyścigu i atmosferze stworzonej wokół ciebie w taki sposób, by przekonać cię, że jesteś kierowcą wyścigowym, w samym centrum akcji. GRID: Autosport zawiera to wszystko, jak również uczucia związane z uczestniczeniem w pięciu zupełnie różnych współczesnych konkurencjach wyścigowych. Co jeszcze ważniejsze, uwypukla rozmaite umiejętności i techniki, których potrzeba by odnieść zwycięstwo w każdej z nich - tłumaczy.
GRID: Autosport zadebiutuje jako pierwsze spośród wymienionych tu tytułów - premiera w Europie zaplanowana jest na 27 czerwca. Spekuluje się, że Driveclub betatestów doczeka się w lipcu, zaś na Project CARS będzie trzeba poczekać do listopada. Nie wolno również zapominać o The Crew i nowo zapowiedzianej Forzy Horizon 2, które ukażą się jesienią. Jak wysoko pozostałym przedstawicielom gatunku poprzeczkę zawiesi produkcja Codemasters? Przekonamy się już za niespełna miesiąc.