Ubisoft i NVIDIA łączą siły przy produkcji Assassin's Creed Unity, Far Cry 4, The Division i The Crew

Małgorzata Trzyna
2014/06/05 17:43

Wdrożenie najnowszych technologii i rozwiązań pozwoli na stworzenie wciągających gier cechujących się niezwykle realistyczną grafiką.

Ubisoft i NVIDIA łączą siły przy produkcji Assassin's Creed Unity, Far Cry 4, The Division i The Crew

Firmy Ubisoft i NVIDIA poinformowały o ponownym nawiązaniu strategicznej współpracy nad wyczekiwanymi grami komputerowymi, takimi jak Assassin’s Creed Unity, Far Cry 4, The Crew oraz Tom Clancy’s The Division. Uprzednio połączenie sił obu firm zaowocowało graficznym wzbogaceniem Tom Clancy’s Splinter Cell Blacklist, Assassin’s Creed IV: Black Flag oraz Watch Dogs.

Współpraca zespołu GameWorks firmy NVIDIA ze studiami programistycznymi Ubisoftu pozwoli wdrożyć najnowsze technologie i najnowocześniejsze rozwiązania graficzne. Do technik GameWorks należą m.in. antyaliasing TXAA, który pozwala na osiągnięcie animacji o jakości filmowej, technika miękkich cieni, cieniowanie HBAO+ (horizon-based ambient occlusion), zaawansowana teselacja DirectX 11 czy NVIDIA PhysX.

GramTV przedstawia:

- Dzięki współpracy z firmą NVIDIA możemy zwiększyć przyjemność z rozgrywki wszystkim graczom komputerowym - powiedział Tony Key, wiceprezes ds. sprzedaży i marketingu w Ubisoft. - Cieszymy się z kontynuacji współpracy z firmą NVIDIA przy produkcji naszych największych nadchodzących tytułów.

- Cieszymy się z kontynuacji naszej długoterminowej współpracy z firmą Ubisoft, w ramach której możemy uatrakcyjnić gry tego studia naszymi najnowszymi technologiami - powiedział Tony Tamasi, wiceprezes ds. treści i technologii w firmie NVIDIA. - Techniki zawarte w GameWorks pozwoliły nam wprowadzić unikatowe, nowoczesne rozwiązania do rozgrywki oraz oprawy graficznej, dzięki czemu te doskonałe gry studia Ubisoft stały się jeszcze bardziej atrakcyjne. Nie mogę się doczekać, kiedy w nie zagram.

Komentarze
42
Isildur
Gramowicz
07/06/2014 12:10
Dnia 05.06.2014 o 19:06, Lee1234 napisał:

To ja już podziękuje za gry Ubishitu. Ich gry to optymalizacyjna porażka. AC3 na R9 270 chodzi nieziemsko tragicznie. Nvidi też podziękuje, bo gry z ich logo chodzą gorzej na radeonach w przeciwieństwie do gier z logo AMD na kartach Nvidi

Ostrzeżenie za przekręcanie nazwy firmy w dodatku obraźliwe.

Usunięty
Usunięty
06/06/2014 23:00
Dnia 06.06.2014 o 22:44, HiddenNick napisał:

No właśnie... Przez chwilę, a na konsoli NIE MA takich chwil. WD na konsoli chodzi MINIMALNIE w 30 fps''ach. Na PC jest różnie, a najlepszą płynność jaką można uzyskać (maks ze zdania którego nie rozumiesz) to 45 fps''ów (dolne ograniczenie prędkości animacji na najlepszym sprzęcie jaki istnieje). Średnia ilość fps''ów NIE MA znaczenia bo nie obchodzą cię klatki w których gra chodzi w 60 i więcej fps''ach. Za to obchodzą cię momenty w których gra chodzi wolniej niż 60 bo to jest odczuwalne. Przy czym 45fps''ów to 30 fps''ów z włączonym V-Sync (który na konsoli jest włączony).

No dobrze, mimo wszystko dalej twierdzę że 45 > 30 więcej animacji na sekundę i ktoś kto ma hiperoko (odwołam sie do takiego youtubera tivolta który twierdzi ze WIDZI gołym okiem różnicę między 30 a 60 fpsami i potrafi rozpoznać bez programu). Po 2 ale co mi da te 10 fpsów które wystąpi raz na 3h gry w jednym pkt na mapie powiedzmy, gdy przez 90% gry gra chodzi np w 60 fpsach albo 50? Po za tym hmm 30 fpsów to 30 fpsów, nie za bardzo rozumiem ostatnie zdanie, na tym forum głupieje i nie rozumiem z pozoru prostych rzeczy.

Dnia 06.06.2014 o 22:44, HiddenNick napisał:

Nie wiem czy to ci coś wyjaśni... Ale liczę na to, że zgodnie z tym co obiecałeś nie będziesz smrodził w każdym wątku o rozdzielczości i fps''ach na konsolach.

Nie, użyłem tego argumentu tylko w swojej obronie, mają te 900p to git Ubi winny bo w konia zrobił ot co.

HiddenNick
Gramowicz
06/06/2014 22:44

> Fakt było 10 fpsów ale przez ile? Chwile, do tego patrz że ten filmik jest jeszcze przed> wypuszczeniem sterowników do Ge Force''a i Radeonów ;>, a gra średnio utrzymuje ponad> 50 fpsów, wiec nadal twierdzisz że "Widocznie trzeba było ciąć pod PC"? https://www.youtube.com/watch?v=QgWOu8pWXB0> średnio fpsów bez frapsa 40-60 ale powtarzam średnio! A na frapsie 20-30 :). Maksymalnych> i minimalnych nie ma podanych ;/, gdy wyjdzie patch gra będzie miała rzadsze dropy lub> ich w ogóle nie będzie (w co wątpie po AC 3 i ich patchach ). Prosze cię nie mów do mnie> per "mosiek" będę wdzięczny.No właśnie... Przez chwilę, a na konsoli NIE MA takich chwil. WD na konsoli chodzi MINIMALNIE w 30 fps''ach. Na PC jest różnie, a najlepszą płynność jaką można uzyskać (maks ze zdania którego nie rozumiesz) to 45 fps''ów (dolne ograniczenie prędkości animacji na najlepszym sprzęcie jaki istnieje). Średnia ilość fps''ów NIE MA znaczenia bo nie obchodzą cię klatki w których gra chodzi w 60 i więcej fps''ach. Za to obchodzą cię momenty w których gra chodzi wolniej niż 60 bo to jest odczuwalne.Przy czym 45fps''ów to 30 fps''ów z włączonym V-Sync (który na konsoli jest włączony).Nie wiem czy to ci coś wyjaśni... Ale liczę na to, że zgodnie z tym co obiecałeś nie będziesz smrodził w każdym wątku o rozdzielczości i fps''ach na konsolach.




Trwa Wczytywanie