Założyciel Hello Games Sean Murray opowiada o koncepcji, jaką jego zespół przyjął tworząc No Man's Sky. Gra da ludziom masę przestrzeni, a jak ona zostanie wykorzystana, zależy od nich samych.
Założyciel Hello Games Sean Murray opowiada o koncepcji, jaką jego zespół przyjął tworząc No Man's Sky. Gra da ludziom masę przestrzeni, a jak ona zostanie wykorzystana, zależy od nich samych.
Uniwersum to ma mieć swoje zagrożenia. - Niekoniecznie jesteś na końcu przewodu pokarmowego - zdradził Murray. W No Man's Sky nie będzie questów w typowym rozumieniu, pojawią się jednak elementy walki czy handlu, ale to gracz sam ma o wszystkim decydować. Podstawą rozgrywki będzie natomiast eksploracja, a pozostałe aspekty pojawią się niejako przy okazji.
Na początku gry mapa wszechświata ma być pusta, dopiero odkrycia graczy (wszystkich, nie tylko danego użytkownika) zapełnią ją o informacje na temat rozmieszczenia poszczególnych planet i tego, co się na nich znajduje.