Uncharted 4 ma wyglądać jeszcze lepiej niż w zwiastunie

Patryk Purczyński
2014/06/13 10:28

Naughty Dog chce sięgnąć gwiazd, a pomocne w tym mają być możliwości stwarzane przez konsolę nowej generacji.

Uncharted 4 ma wyglądać jeszcze lepiej niż w zwiastunie

Główny programista Uncharted 4: A Thief's End, Christian Gyrling, nie może nachwalić się PlayStation 4. - Naprawdę, naprawdę uwielbiam ten sprzęt - napisał na Twitterze pracownik Naughty Dog, po czym złożył niezwykle ambitną deklarację dotyczącą najnowszej produkcji studia:

- Naszym celem jest sprawienie, by gra wyglądała lepiej niż w trailerze. Chcemy sięgnąć gwiazd. Chodzi oczywiście o zwiastun Uncharted 4: A Thief's End, który Sony wyemitowało na swojej konferencji poprzedzającej targi E3. Materiał wygląda oczywiście fenomenalnie, dlatego - pozostając w terminologii astronomicznej - można zapytać, czy aby pan Christian Gyrling z resztą ekipy Naughty Dog nie porywa się z motyką na słońce...

GramTV przedstawia:

Właściciele PS4 powinni jednak dopingować zespół w dążeniu do tego celu - nawet mimo faktu, że to nie grafika ma być głównym atutem Uncharted 4.

Komentarze
30
Usunięty
Usunięty
15/06/2014 13:31

[Nie po to dostawałem bana żeby wracać na nowym koncie]

Usunięty
Usunięty
15/06/2014 12:53
Dnia 15.06.2014 o 10:52, Lukas_172 napisał:

Nic nie poradzę, ale fakty są takie, że Uncharted jest śmiertelnie nudne.

Kolejny, który myli fakty ze swoją opinią.

Usunięty
Usunięty
15/06/2014 11:39
Dnia 15.06.2014 o 10:52, Lukas_172 napisał:

Nic nie poradzę, ale fakty są takie, że Uncharted jest śmiertelnie nudne.

Fakty są takie, że to nie są fakty.

Dnia 15.06.2014 o 10:52, Lukas_172 napisał:

Chwila eksploracji (dosłownie chwila) za chwilę wyskakują przeciwnicy i tak w kółko. Na dodatek model strzelania jest położony po całości i w ogóle nie daje przyjemności(max payne jest 100 razy lepszy z resztą nie tylko pod tym względem IMO). Fabuła jest taka sobie, pełna dziur. Być może coś w tym jest, że krytycy uginają się pod grami Sony, albo tak są wpatrzeni w grafikę bo inaczej trudno to wyjaśnić.

Akurat w Uncharted 2 filmowość udała się doskonale, bo nie przyćmiewała gameplayu (nie do końca mogę to powiedzieć o trzeciej części, ale gra była tworzona przez inną ekipę, co dobrze wróży czwórce). Można co najwyżej mieć do niej pretensje, że przyczyniła się do spopularyzowania tego marnego trendu. Na dziury fabularne można narzekać w każdej grze, coś na siłę te twoje wady. Jeżeli nie wiesz jak wyjaśnić dlaczego innym gra się podoba może wbij sobie do głowy, że inni mogą mieć najzwyczajniej w świecie odmienne zdanie - dla ciebie mechanika strzelania jest słaba, inni się nad nią rozpływają.>KILLZONE 2 to była absolutna nędza i już nawet COD był

Dnia 15.06.2014 o 10:52, Lukas_172 napisał:

od tego czegoś lepzsy, ale gra miała średnią 91/100. Co było największym atutem tej gry (A może i jedynym)? GRAFIKA Tak więc coś w tym jest..

Miał świetnie multi i mocny, industrialny klimat (no i jedyne w swoim rodzaju sterowanie, straszna rzecz). Kolejne części to już miałkość, porzucili świetny klimat i ciężkie sterowanie na rzecz kolejnej kopii CoD. Grafika jakoś dziwnym trafem nie pomogła najnowszej części zebrać średniej ocen powyżej 90%, ledwo co podnosi się powyżej 70%.




Trwa Wczytywanie