PS Vita miało być konsolą przenośną, oferującą bardzo dobrą jakość grafiki, ale teraz wymagania konsumentów są inne, dlatego też Sony zamierza zmienić swą strategię.
PS Vita miało być konsolą przenośną, oferującą bardzo dobrą jakość grafiki, ale teraz wymagania konsumentów są inne, dlatego też Sony zamierza zmienić swą strategię.
- Gdy PS Vita debiutowało wraz z Uncharted, było to niesamowite – mieliście jakość z PS3 w dłoni – powiedział szef Sony Worldwide Studios, Shuhei Yoshida. – Minęło trochę czasu, zobaczyliście jakość oferowaną przez PS4, zatem oczekiwania ludzi względem oprawy graficznej wzrosły.
Yoshida jest zadowolony, że nastąpił boom gier niezależnych i na PS Vita trafiło sporo ciekawych tytułów, które idealnie nadają się na 10-15 minutowe sesje, z możliwością przerwania ich w dowolnym momencie.
- Zamiast skupiać się na rozbudowanej fabule lub przerywnikach filmowych, można godzinami grać na PS Vita. Sądzę, że to gry niezależne aktualnie najbardziej się wyróżniają. Dzięki nim będziemy mogli nadal dostarczać wspaniałą zawartość na Vitę. Będziemy też tworzyć cross-platformowe produkcje, szczególnie cyfrowe. [Czy to oznacza mniej gier first-party na PS Vita?] Powiedziałbym, że tak - zgadza się.