Ian Milham opowiada o pomyśle Visceral Games na tryb dla jednego gracza w Battlefield Hardline. Różni się on od tego, co w przeszłości w swoich produkcjach oferowało DICE.
Ian Milham opowiada o pomyśle Visceral Games na tryb dla jednego gracza w Battlefield Hardline. Różni się on od tego, co w przeszłości w swoich produkcjach oferowało DICE.
- Nam zależy na zaoferowaniu użytkownikom wyboru, możliwości podejmowania taktycznych decyzji; rzeczy do zrobienia poza zabiciem wszystkich. W przypadku policjantów nie do końca tak to przecież wygląda - dodaje Milham. W innym wywiadzie Battlefield Hardline nazywa z kolei czymś na wzór "telewizyjnej produkcji policyjnej, a nie realistycznej symulacji".
- Nasza opowieść jest bardziej jak serial Justified, coś w tym stylu. Całkowicie fikcyjna i oparta na kreacji bohaterów - dopowiada dyrektor kreatywny Battlefield Hardline.
Przypomnijmy, że gra weszła właśnie w otwartą betę na PC. Na PS4 przedłużono z kolei testy o tydzień.