Assassin's Creed Unity nie zaliczy poślizgu na PC?

Małgorzata Trzyna
2014/06/23 19:54

Ubisoft planuje wydać Assassin’s Creed Unity na wszystkich platformach jednocześnie. Słyszeliśmy podobne obietnice już wiele razy...

Assassin's Creed Unity nie zaliczy poślizgu na PC?

- Zawsze staramy się wydawać nasze gry na wszystkich platformach jednocześnie – powiedziała producentka, Lesley Phord-Toy. – Nie mam żadnych wieści dotyczących konkretnie Assassin’s Creed Unity na PC, ale wiem, że planujemy wydanie gry na wszystkich trzech platformach: Xboksie One, PS4 i PC. Nie słyszałam, żeby coś się zmieniło.

Skąd zatem opóźnienia poprzednich części? Phord-Toy wyjaśniła, że tworzenie gier na konsole, które są dokładnie takie same, jest znacznie prostsze niż tworzenie gier na pecety złożone z najrozmaitszych elementów.

GramTV przedstawia:

- Stworzenie gry na PC może być wyzwaniem. PC może mieć najróżniejsze konfiguracje, których nie da się przewidzieć. W przypadku konsol wiadomo, co znajduje się w pudełku. Każdy klient ma zasadniczo taki sam sprzęt, na konsole wydawane są takie same aktualizacje i każdy wie, czego się spodziewać. Pecetom daleko do takiej jednolitości, zatem próba wspierania jak największej liczby konfiguracji jest naprawdę ogromnym wyzwaniem.

- Ubisoft ostatnio z powodzeniem wydawał gry jednocześnie na wszystkie platformy, zatem wierzymy, że w przypadku Assassin’s Creed Unity nie będzie inaczej.

Poczekamy - zobaczymy. Oby AC Unity przełamało tradycję i ukazało się na PC równocześnie z pozostałymi platformami.

Komentarze
31
Usunięty
Usunięty
24/06/2014 15:12

> Ta jasne. Jedzie mi czołg? No jedzie?! Na pewno będzie poślizg, to już tradycja.Ja akurat gram we flashówkę czołgami. ale pewnie poślizg i tak będzie. Zawsze obiecują, ze nie będzie, z AC IV zarzekali się, iż nie będzie, bo pracują nad tym dniami i nocami, a i tak był. I bynajmniej nie dla patchowania bugów, bo te też były.

Usunięty
Usunięty
24/06/2014 08:48

"Panowie robimy grę na pC z grafiką ultra na konfiguracji (tu wstaw porównywalną moc PCta z: PS2 PS3, PS4, Xbox 360, XOne, Pudełko od zapałek). Oczekuje conajmniej 40 klatek w tłoku. Konfiguracje z większą mocą powinny wciągać nosem nasz wspaniały projekt"Od co brzytwa Ockhama

Usunięty
Usunięty
24/06/2014 08:48

"Panowie robimy grę na pC z grafiką ultra na konfiguracji (tu wstaw porównywalną moc PCta z: PS2 PS3, PS4, Xbox 360, XOne, Pudełko od zapałek). Oczekuje conajmniej 40 klatek w tłoku. Konfiguracje z większą mocą powinny wciągać nosem nasz wspaniały projekt"Od co brzytwa Ockhama




Trwa Wczytywanie