Nvidia prezentuje: zachowanie zwierzęcego futra w Wiedźminie 3

Patryk Purczyński
2014/06/24 14:36

200 tys. kosmyków sierści indywidualnie reagujących na ruch - oto co nVidia jest w stanie zaoferować właścicielom najnowocześniejszych komputerów w Wiedźminie 3.

Nvidia prezentuje: zachowanie zwierzęcego futra w Wiedźminie 3

- Nasz poziom ultra to w zasadzie szczyt w grach. Przynajmniej mamy taką nadzieję. Rzeczy, które robimy, będą wyglądały naprawdę niesamowicie - zapowiadał w jednym z wywiadów John Mamais, producent wykonawczy w studiu CD Projekt RED, odnosząc się do grafiki w grze Wiedźmin 3: Dziki Gon. Wygląda na to, że jego słowa nie były jedynie czczymi przechwałkami.

Nvidia zaprezentowała, jak technologia HairWorks, dzięki której owłosienie zachowuje się bardziej realistycznie pod wpływem ruchu czy powiewu wiatru, wpływa na sierść wilka i koński ogon w Wiedźminie 3. W tym pierwszym przypadku widzimy 200 tys. kosmyków, indywidualnie reagujących na ruch.

CD Projekt RED nie kryje, że aby cieszyć się pełnią efektów w Wiedźminie 3 będzie trzeba mieć na składzie naprawdę potężny komputer. Szczegółowych wymagań na razie jednak nie podano.

GramTV przedstawia:

W poniższym materiale przypomniano także, jak technologia HairWorks sprawdziła się w przypadku czworonoga z Call of Duty: Ghosts.

Komentarze
40
Usunięty
Usunięty
25/06/2014 13:53

To co, trzeba będzie kupić Teslę do Wiedźmina?

Isildur
Gramowicz
25/06/2014 12:54
Dnia 25.06.2014 o 00:15, Lee1234 napisał:

Mam nadzieje, że CD Projekt korzystając z technologi NVIDI nie oleje posiadaczy Radeonów, tak jak to robi Ubishit. Bo jeśli tak zrobią, to im tego nie wybaczę.

Degrad - 1 za obraźliwe przekręcanie nazwy firmy Ubisoft

Usunięty
Usunięty
25/06/2014 12:51

Dnia 25.06.2014 o 00:05, Danoniero napisał:

No może i psuje, ale dodaj do tego scenerie, ewentualny brud na sierści. Wyciągasz wnioski patrząc na koncept:)

Dodadzą jeszcze realistyczna symulacje sklejania się sierści i będzie extra. :)




Trwa Wczytywanie