Twórcy Murdered: Soul Suspect potwierdzają: to koniec

Patryk Purczyński
2014/07/03 09:21
4
0

Wczorajsze doniesienia o zamknięciu Airtight Games okazały się prawdziwe. Studio przestało funkcjonować po dziesięciu latach działalności.

Twórcy Murdered: Soul Suspect potwierdzają: to koniec

Murdered: Soul Suspect było ostatnią grą, która powstała pod szyldem Airtight Games. - Dziękujemy wszystkim fanom, rodzinom, przyjaciołom i kolegom, którzy nas wspierali i sprawili, że te ostatnie 10 lat było możliwe - napisali na Twitterze przedstawiciele zamkniętego studia. - Dziękujemy również wszystkim niesamowitym ludziom, którzy pracowali nad Dark Void, Quantum Conundrum, Murderd, Soul Fjord, Pixld i DerpBike - dodali, wyliczając przy tym cały swój dorobek.

Już wczoraj pisaliśmy o tym, że Airtight Games sprzedaje swoją siedzibę, co było zwiastunem likwidacji studia. Do zaistniałej sytuacji doprowadziła prawdopodobnie słaba jakość ostatniej produkcji zespołu, Murdered: Soul Suspect, która przełożyła się na nikłą sprzedaż. Już przed wydaniem gry sytuacja w studiu nie była jednak najlepsza, gdyż z ekipą musiało się pożegnać 14 pracowników.

GramTV przedstawia:

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
03/07/2014 13:06

Szkoda. Ok, gra może nie była na poziomie gry roku, ale nie była też kaszanką.Ot taki średniak, który pozwala na przyjemne spędzenie kilku godzin ale nie zostanie grą tak sławną jak Baldury czy Deus Exy czy inne Syberie.Ale żeby od razu zamykać studio, tym bardziej tak niedługo po premierze.Może gdyby gra miała większy budżet albo twórcy mieli więcej czasu gra byłaby naprawdę dobra.Szkoda bo chętni zagrałbym w sequel, w którym naprawiono by wszystkie wpadki z oryginału.

Karfein
Gramowicz
03/07/2014 12:36

Ja kupiłem i jestem zadowolony z gry. Nie wiem, czy jakieś patche były po premierze czy coś, ale gra mi się fajnie. Owszem, L.A. Noire to to nie jest, ale frajdy w tym jest dość sporo.

Usunięty
Usunięty
03/07/2014 11:27

Co tu dużo mówić, jak na 10 lat to nie zwariowali zbytnio, bo podane tytuły to albo średniaki albo zupełnie nieznane gry. Jedynie Dark Voida kojarzę, miał ciekawą mechanikę, ale znów poziom wykonania leżał i kwiczał. Wiadomo, szkoda każdego studia, bo to zawsze możliwość dostania porządnego produktu w przyszłości, jednak w tym przypadku mnie to zamknięcie nie dziwi.




Trwa Wczytywanie