Dawno nie pisaliśmy o pikselach i klatkach animacji w ukochanych przez wszystkich liczbach. Okazję do powrotu do tematu daje gra, co do urody której wątpliwości nie ma w zasadzie nikt - Uncharted 4: A Thief's End.
Dawno nie pisaliśmy o pikselach i klatkach animacji w ukochanych przez wszystkich liczbach. Okazję do powrotu do tematu daje gra, co do urody której wątpliwości nie ma w zasadzie nikt - Uncharted 4: A Thief's End.
Dobrą wprawką dla porwania się na obsługę 1080p i 60 FPS-ów okazała się dla Naughty Dog praca przy The Last of Us: Remastered, pierwszej grze studia mogącej pochwalić się tymi liczbami. Oto co ma do powiedzenia na ten temat opiekujący się skupioną wokół gier ND społecznością Arne Meyer.
Mogliśmy przetestować różne rzecz na naszym silniku na PlayStation 4. Jak daleko to pociągniemy? Czy damy radę zrobić grę w 1080p i 60 FPS-ach? Zawsze chcieliśmy to zrobić, ale przy naszym rodzaju efektów 720p i 30 FPS wystarczało w zupełności. Teraz to jednak za mało. Chcemy sprostać i temu wyzwaniu.
Minione targi E3 2014 przyniosły pierwszy konkretny materiał z Uncharted 4: A Thief's End, kilka informacji oraz zapewnienia, że efekt końcowy będzie jeszcze ładniejszy niż zwiastun.