Sledgehammer: Advanced Warfare to nowa marka w obrębie Call of Duty

Patryk Purczyński
2014/07/31 10:31

Twórcy Call of Duty: Advanced Warfare dokonują tego samego zabiegu, którego przed laty próbowała ekipa infinity Ward. - Grę musieliśmy stworzyć od zera - zapewnia Glen Schofield.

Sledgehammer: Advanced Warfare to nowa marka w obrębie Call of Duty

- Nastała nowa generacja, akcja toczy się w przyszłości oddalonej o 40 lat. Nie ma tu nic, co można by było zapożyczyć. Grę musieliśmy stworzyć od zera - tak produkcję Call of Duty: Advanced Warfare i jej podobieństwo (a raczej jego brak) do poprzednich części serii, charakteryzuje Glen Schofield, jeden z założycieli Sledgehammer Games.

- To naprawdę zupełnie nowa marka w obrębie serii Call of Duty. To nowa własność intelektualna - podkreśla. Wygląda więc na to, że każde z trzech studiów zajmujących się CoD-em będzie chciało za wszelką cenę wyróżnić się od pozostałych. O "nowej marce" mówiono w obozie Activision już przed laty, gdy Infinity Ward zapoczątkowało podserię Modern Warfare.

GramTV przedstawia:

Wówczas pojawiły się nawet plany usunięcia trzonu Call of Duty z tytułów tych gier, ale dziś wiemy, że niewiele z tego wyszło. Można zatem założyć, że z Advanced Warfare będzie podobnie.

Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
01/08/2014 09:45

Ta jasne, niech wciskają, że marka w starej marce starej marki jest nowym IP najlepiej :P PRowcy tej branży osiągają już granice absurdu. Sorry, już dawno ją przekroczyli, a my się musimy zastanawiać czytając, jak głupim trzeba być, żeby uwierzyć w ten ich bełkot.

Dared00
Gramowicz
31/07/2014 20:59
Dnia 31.07.2014 o 20:17, LESZ3u napisał:

Blood Dragon daleko poza te ramy nie wychodził ;)

Dlatego go kupiłem ;)

Usunięty
Usunięty
31/07/2014 20:17
Dnia 31.07.2014 o 16:42, Dared00 napisał:

Jakby takie coś zrobili to sam bym kupił ;D

Blood Dragon daleko poza te ramy nie wychodził ;)




Trwa Wczytywanie