Pecetowa wersja No Man's Sky od początku była brana pod uwagę przez twórców gry, ale dopiero teraz uzyskaliśmy potwierdzenie, że rzeczywiście powstanie.
Pecetowa wersja No Man's Sky od początku była brana pod uwagę przez twórców gry, ale dopiero teraz uzyskaliśmy potwierdzenie, że rzeczywiście powstanie.
- Sam wpędzam się w małe tarapaty mówiąc, że chcieliśmy zaprojektować tę grę w taki sposób, by wyglądała na produkcję konsolową - mówi Sean Murray. - Zawsze mieliśmy PC na uwadze, ale w mojej głowie konsolowość gry oznacza stabilny framerate i bezpośrednie sterowanie. Sądzę, że gra pecetowa może być "konsolowa", co ma być dla niej komplementem. Mimo to wpadam w tarapaty za głoszenie takich rzeczy - dodaje.
No Man's Sky na PS4 zjawi się w przyszłym roku. Nie wiadomo, jak duża będzie różnica w czasie między debiutem gry na konsoli Sony i komputerach.