Gamescom 2014: gameplay z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Adam "Harpen" Berlik
2014/08/13 14:54

CD Projekt RED opublikował sześciominutowe wideo prezentujące rozgrywkę w trzeciej odsłonie Wiedźmina.

Gamescom 2014: gameplay z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon

Wspólnie ze słynnym zabójcą potworów, Geraltem z Rivii, przenosimy się do małej wioski Downwarren, by spróbować rozwiązać tajemnicę Szepczącego Pagórka i dowiedzieć się, co zabija okolicznych mieszkańców. Na poniższym gameplayu można zobaczyć krótki dialog z postacią niezależną, a także walkę z przeciwnikami w pobliskim lesie, podczas której nasz bohater korzysta ze swoich mieczy oraz znaków.

Dziś w sieci pojawiły się również nowe screeny i grafiki koncepcyjne z gry Wiedźmin 3: Dziki Gon. Produkcja zostanie wydana 24 lutego 2015 roku na PC oraz konsolach Xbox One i PlayStation 4.

GramTV przedstawia:

Komentarze
31
Usunięty
Usunięty
15/08/2014 23:01
Dnia 13.08.2014 o 21:53, Fred778 napisał:

Pewnie 1080p 30 fps. Tak przynajmniej kiedyś mówili, że w tyle celują.

Kiedys tak mowili, teraz twierdza ze nie wiedza. Wole 1080 p i 30 fps jak 720 p i 60.

Usunięty
Usunięty
15/08/2014 23:01
Dnia 13.08.2014 o 21:53, Fred778 napisał:

Pewnie 1080p 30 fps. Tak przynajmniej kiedyś mówili, że w tyle celują.

Kiedys tak mowili, teraz twierdza ze nie wiedza. Wole 1080 p i 30 fps jak 720 p i 60.

Usunięty
Usunięty
14/08/2014 10:04

Co do skakania, to rozumiem ludzi, dla których taka opcja jest istotna. Po pierwsze, pozytywnie wpływa na immersję, a po drugie, nie ma niczego fajniejszego od runięcia z góry na niczego niespodziewającego się przeciwnika (Skyrim!).Wygląda na to, że kupując komputer "pod Wiedźmina", kiedy jeszcze premierę planowano na jesień tego roku, nie popełniłem błędu - ten gameplay jasno pokazuje, że nawet po oczywistej optymalizacji klejnot RED-ów zalśni w pełni tylko na naprawdę mocnym sprzęcie. I dobrze, od czasów trzeciego Crysisa nie wyszło nic, co wysokie wymagania usprawiedliwiałoby odpowiednią grafiką. Ramię w ramię z nowym Dragon Age''em Wiedźmin wyznaczy nowe standardy dla całego gatunku, nie mam co do tego wątpliwości. Jako gracz nie mógłbym być szczęśliwszy.




Trwa Wczytywanie