Niespodziewanie klientem okazał się Amazon. Cena? Prawie miliard dolarów.
Niespodziewanie klientem okazał się Amazon. Cena? Prawie miliard dolarów.
Nie dziwcie się i nie doszukujcie możliwości rozszerzenia działalności sklepu na Twitcha, bo to nie o to tutaj chodzi - Amazon już od dawna rozgląda się po przeróżnych rynkach i inwestuje w przedsięwzięcia nie tylko w sektorze handlu. A dlaczego wybrano tę firmę, a nie Googla? Okazuje się, że na decyzji twórców zaważyła nie tylko proponowana cena.
- Wybraliśmy Amazon, ponieważ oni wierzą w nasza społeczność, dzielą nasze wartości oraz długoterminową wizję rozwoju i chcą nam w tym pomóc. Najważniejsze rzeczy pozostają bez zmiany - nasze biuro, pracownicy, marka, a przede wszystkim niezależność. Ale dzięki pomocy Amazonu będziemy mieli środki, które pozwolą nam na dostarczenie Wam jeszcze lepszego Twitcha - w tych słowach do użytkowników serwisu zwrócili się jego twórcy.
Więcej informacji być może zostanie ujawnionych podczas zaplanowanej sesji Q&A.