DayZ na konsolach będzie tytułem wieloplatformowym

Paweł Pochowski
2014/10/01 11:25
3
0

Oznacza to, że nie tylko posiadacze PlayStation 4 zagrają w zombie apokalipsę.

DayZ na konsolach będzie tytułem wieloplatformowym

Jak zapewne wiecie, DayZ podczas tegorocznego GamesComu zostało zapowiedziane na PlayStation 4, ale jak informuje Dean Hall z całą pewnością nie będzie to gra dostępna na wyłączność dla tej konsoli. Zapytany o to, czy jest szansa, by konsolowe DayZ zadebiutowało na innych sprzętach Dean odpowiada w jasny sposób. - DayZ z całą pewnością będzie tytułem wieloplatformowym - taka jest firmowa wizja od Bohemii. Ujawnimy inne platformy, gdy nastanie odpowiedni moment - powiedział D. Hall.

Dean przyznał także, że istnieje możliwość, że na PS4 DayZ pojawi się w konsolowym odpowiedniku steamowego programu Early Access. Niestety, na pytanie "kiedy gra będzie miała swoją premierę" nie udzielił konkretnej odpowiedzi. Jak przyznał, zależy to od wielu rzeczy, m.in. od zmienianego silnika graficznego i dopiero, gdy zostanie zakończona ta faza zespół będzie mógł stworzyć dokładną "mapę drogową" pozostałej części procesu. Jak wyjawił również Dean, główne różnice pomiędzy pecetowym, a konsolowym DayZ będą dotyczyły interfejsu użytkownika.

GramTV przedstawia:

Komentarze
3
Usunięty
Usunięty
01/10/2014 16:09

Zamiast dopracować jedną wersję np na PC to biorą się za kolejne, good idea ;/Czyli za jakiś czas na konsolach będzie wersja bugland tak jak na PC i może za 2 lata wszystkie wersję będą jakoś fajnie grywalne ;)

Usunięty
Usunięty
01/10/2014 15:01

Żadna beta mnie nie interesuje w wersji na konsole, mam już na pc i kiepsko to wygląda... lecz jeżeli na X1 wypuszczą finalną wersje to pewnie się skuszę, chociaż by ze względu na optymalizacje która w każdej grze Bohemii leży i kwiczy w PCetowej wersji, konsole trochę w tej kwestii mają ułatwione życie.

Usunięty
Usunięty
01/10/2014 13:52

To znakomita wiadomość! Dzięki Bohemia Interactive każdy będzie mieć szansę zakosztowania niezliczonej ilości bugów, glitchy oraz błędnych rozwiązań technicznych! Radujmy się wszyscy, jako, że pieniądze utopione przez naiwnych w Early Access nie poszły tak zupełnie w błoto. Inna sprawa, że na dopracowanie pecetowej wersji najwyraźniej też nie, ale kto by się tym przejmował?




Trwa Wczytywanie