Twórcy omawiają tryb współpracy, broń, pierścienie, amulety, rozmaite umiejętności oraz zagadki.
Twórcy omawiają tryb współpracy, broń, pierścienie, amulety, rozmaite umiejętności oraz zagadki.
W Lara Croft and the Temple of Osiris gracze będą mogli zagrać w grupie 2, 3 lub 4-osobowej. Grając jako ludzie, gracze będą mogli oświetlać pomieszczenia, zapalać ogień lub przedostawać się przez szczeliny za pomocą liny z hakiem. Jako egipscy bogowie, otrzymają możliwość tworzenia tarczy energii wokół siebie, która pozoli im uniknąć obrażeń od pułapek czy przejść przez wodę.
W zależności od liczby graczy, zagadki będą dostosowywać się, by każdy musiał wypełnić swoją część zadania. Przykładowo, może to być większa liczba luster do obrócenia lub więcej wrogów. Ale gra nie będzie polegała wyłącznie na współpracy, ale też na rywalizacji - kto zwinie klejnoty innym graczom sprzed nosa, ten będzie mógł otworzyć skrzynię na końcu i zdobyć skarb - tym cenniejszy, im więcej klejnotów posiada.
Prócz Dev Diary, pojawiły się nowe screeny. Pierwsza grafika przedstawia Ammita - potwora o krokodylej głowie, znanego jako "pożeracz umarłych" i "niszczyciel grzesznych dusz". Na drugim widzimy Larę i jej towarzyszy walczących z przeciwnikami na okrągłej, ogrodzonej arenie. Trzeci przedstawia wejście do piramidy, oświetlone jedynie blaskiem ognia, które wręcz zaprasza, by zajrzeć do środka. Zapewne Ammit czeka tam, by podjąć gości herbatką...
Lara Croft and the Temple of Osiris zmierza na PC, Xbox One i PS4. Premiera planowana jest na 9 grudnia 2014.