Sledgehammer Games obiecuje nie tylko zbalansowane klasy, ale chce też zmniejszyć możliwości stosowania sztuczek z auto-namierzaniem.
Sledgehammer Games obiecuje nie tylko zbalansowane klasy, ale chce też zmniejszyć możliwości stosowania sztuczek z auto-namierzaniem.
- Ujmę to tak: klasa snajpera nie będzie silniejsza od pozostałych klas - powiedział Michael Condry, przedstawiciel Sledgehammer. - Opanowanie do perfekcji karabinu snajperskiego będzie równie wymagające co opanowanie innych klas. Zrobiliśmy parę rzeczy, żeby snajperzy nie mogli zyskać przewagi - np. różne rodzaje broni będzie można rozbudować w specyficzny dla danej broni sposób. W przypadku karabinu szturmowego ważne jest szybkie wyjęcie broni i namierzenie, ale karabin snajperski nie powinien mieć takiej opcji, ponieważ to prowadzi do wykorzystywania quick-scope. Poświęciliśmy sporo czasu, skupiając się na tym zagadnieniu, zatem sądzę, że gra jako snajper będzie przyjemna, ale nie będzie to klasa mająca przewagę nad innymi.
Premiera Call of Duty: Advanced Warfare planowana jest na początek listopada 2014.