Po blisko dwóch latach od ogłoszenia bankructwa przez THQ, na jaw wyszły plany stworzenia wychodzącej poza kanon gry spod znaku Saints Row. Choć nigdy się nie ukazała, jej mechanizmy można było zobaczyć w innym tytule.
Po blisko dwóch latach od ogłoszenia bankructwa przez THQ, na jaw wyszły plany stworzenia wychodzącej poza kanon gry spod znaku Saints Row. Choć nigdy się nie ukazała, jej mechanizmy można było zobaczyć w innym tytule.
Gra powstawała z myślą o Xboksie 360 i PlayStation 3, a także obsługą sensorów ruchu: Kinecta i Move'a. THQ postanowiło zamknąć projekt we wrześniu 2010, gdy ten w 60 proc. był już zrealizowany. Jak zdradza jeden z byłych pracowników Heavy Iron Studios, zadecydowały o tym względy jakościowe. Premiera była wstępnie zaplanowana na marzec 2011.
Nie wszystko z Saints Row: The Cooler wylądowało jednak w koszu. Rama sterowania ruchem znalazła zastosowanie w innej produkcji THQ, UFC Personal Trainer: The Ultimate Fitness System. Na tej podstawie można mieć choć szczątkowe wyobrażenie, jak miał wyglądać spin-off Saints Row.