Czym kierowali się twórcy przy tworzeniu broni, animacji, podnoszenia swoich umiejętności, walki z przeciwnikami? Kim jest Harkyn – główny bohater Lords of the Fallen? Odpowiedzi znajdziecie w pierwszym odcinku dzienników developera.
Czym kierowali się twórcy przy tworzeniu broni, animacji, podnoszenia swoich umiejętności, walki z przeciwnikami? Kim jest Harkyn – główny bohater Lords of the Fallen? Odpowiedzi znajdziecie w pierwszym odcinku dzienników developera.
Twórcy gier często muszą się uporać z różnymi zagadnieniami - przykładowo, jak zaprojektować walkę, by była ona wymagająca i satysfakcjonująca, ale nie frustrująca? Jak zapewnić właściwy balans? By osiągnąć ten cel, mechanika musi być przemyślana. Podobnie jak wrogowie - zarówno ci pomniejsi, jak i bossowie. Dodatkowo, trzeba odpowiednio zaprojektować broń - w taki sposób, by sprostać oczekiwaniom graczy, nie tylko jeśli chodzi o wygląd, ale też animacje.
W Dev Diary 1 twórcy przybliżyli też sylwetkę Harkyna, głównego bohatera, jednego z najgroźniejszych przestępców, który otrzymuje szansę odkupienia win, stając przeciwko niegdyś pokonanym bogom, którzy zaatakowali królestwo ludzi.
Lords of the Fallen zadebiutuje 31 października na PC, PS4 i XOne.