Niewielki zespół oznacza niewielkie koszty produkcji i mniejsze wymagania w zakresie sprzedaży. Właśnie tak sytuacja przedstawia się w przypadku Hellblade.
Niewielki zespół oznacza niewielkie koszty produkcji i mniejsze wymagania w zakresie sprzedaży. Właśnie tak sytuacja przedstawia się w przypadku Hellblade.
- Prace nad Hellblade postrzegamy jako szansę na podważenie sposobu, w jaki przemysł gier zawsze robi pewne rzeczy. Sprawdzamy, czy jest lepszy sposób, bardziej usprawniony. Sposób na stworzenie niesamowitej jakości w oparciu o mniejszy budżet - mówi Dominic Matthews, menedżer ds. rozwoju produktu w Ninja Theory.
- Hellblade jest odzwierciedleniem naszych pasji, tego, w czym jesteśmy dobrzy i tego, czego - jak sądzimy - nasi fani wymagają od gry. Wszystko ma jednak swoją cenę. Sami musimy sfinansować to przedsięwzięcie, musimy zmieścić się w określonych limitach - dodaje współzałożyciel studia, Tameem Antoniades.
Wczoraj pisaliśmy o tym, dlaczego Hellblade najpierw trafi na PlayStation.