Dawngate, MOBA od EA, wyrzucona do kosza

Patryk Purczyński
2014/11/05 09:14
9
0

Twórcy Dawngate nie byli zadowoleni z efektów swoich prac. Znajdującą się obecnie w fazie beta grę będzie można testować jeszcze przed 90 dni. Po ich upływie serwery zostaną wyłączone.

Dawngate, MOBA od EA, wyrzucona do kosza

Electronic Arts i Waystone Games postanowiły skasować Dawngate. Projekt zaliczany do gatunku MOBA powstawał 18 miesięcy i od pewnego czasu był w fazie betatestów. Pozostanie w niej jeszcze 90 dni, po czym serwery gry zostaną na dobre wyłączone. Wszystkim, którzy poświęcili swój czas na testowanie Dawngate'a, twórcy tego tytułu pragną podziękować.

- Kiedykolwiek zaczynamy jakiś projekt, zawsze mamy wielkie nadzieje i oczekiwania. Dawngate miał być grą, która nie kopiuje rozwiązań z istniejących już produkcji MOBA, ale taką, która naprawdę rozwija gatunek, i to pod wieloma względami. W czasie betatestów zapoznaliśmy się z wieloma opiniami graczy, dostarczyliśmy mnóstwo nowych funkcji i innowacji. Choć projekt się rozrósł, nie osiągnęliśmy efektu, jakiego oczekiwaliśmy - tłumaczy menedżer generalny Matt Bromberg.

GramTV przedstawia:

- Nie jest to rezultat, jaki chcieliśmy osiągnąć, ale beta służy do tego, by się uczyć i poprawiać, a ostatecznie także podejmować trudne decyzje - dodaje. Zapewnia również, że wszyscy gracze, którzy zainwestowali w Dawngate własne pieniądze, w ciągu 10 dni powinni otrzymać zwrot poniesionych kosztów.

Komentarze
9
Usunięty
Usunięty
05/11/2014 13:32

trochę szkoda, bo po wieloma względami posiadała bardzo dobre i ciekawe mechaniki, m.in jeden z lepszych systemów przedmiotów i cech postaci, role nie były głupio pomyślane, brak many był świetny i wprowadził większą dynamikę rozgrywki, a część postaci z miłą chęcią widziałbym w innych moba .niestety zaliczyli totalnego faila tam, gdzie mieli być najbardziej innowacyjni i reklamowali się z hasłem break the meta. niestety sami się złamali, czy może raczej własną meta game. tryb rozgrywki/mapa był raczej fatalny, jak najbardziej dało się grać, ale trochę nie widzę po co:) i tu mieli parę ciekawych rozwiązań, ale model 5v5, 2 linie i guardian w bazie przeciwnika jakoś się nie łączą się zbyt dobrze. gdyby przełknęli trochę dumy i zaimplementowali przynajmniej do testu bardziej klasyczne rozwiązanie 5v5/3linie to prawdopodobnie nie zamykali by teraz serwerów.życzę dobrze deweloperom Waystone Games bo pokazali, że mogą myśleć nieszablonowo, ale mam nadzieję, że następnym razem nie będą próbowali być innowacyjni i unikalni na siłę:)

Usunięty
Usunięty
05/11/2014 12:34

> Za dużo tego na rynku. A z moba jest teraz tak że każde studio chce mieć własne, bo> tak jest modnie.Ale zauważ, że pare lat temu było podobnie z MMO. Każde studio chciało mieć MMO i odnieść taki sam sukces jak Blizzard z WoWem.Teraz zobaczyli, że MOBA jest popularne dzięki Docie 2 i LoLowi i się zaczyna to samo.

Usunięty
Usunięty
05/11/2014 12:03

> Czyżby wpływ decyzji Blizzarda po usunięciu projektu Titan :)przecież to się ma nijak do siebie...




Trwa Wczytywanie