Trwają prace nad kolejnym dużym patchem do Assassin's Creed Unity

Małgorzata Trzyna
2014/11/17 16:25

Patch numer 3 ma naprawić wiele uciążliwych błędów, ale nie wszystkie.

Trwają prace nad kolejnym dużym patchem do Assassin's Creed Unity

Ubisoft zapowiedział kolejną łatkę do Assassin's Creed Unity. Poprzedni patch, oznaczony numerem 2, jest już dostępny na PS4 i PC, natomiast na Xboksie One ma pojawić się dziś. Lista błędów, które zostaną naprawione w patchu nr 3, nie jest szczegółowa, ale zespół skupia się na następujących problemach:

  • Rozgrywka - w grze zostaną naprawione błędy związane z utknięciem Arno w niektórych punktach na mapie (w tym kolejnych wozach z sianem), problemy z chowaniem się i wychodzeniem z kryjówek, błędy animacji i niektóre problemy z kamerą
  • SI i tłum - problemy z animacją NPC-ów, wydarzenia w tłumie, problemy z poruszaniem się i znajdywaniem drogi przez NPC-ów, błędy związane z wykrywaniem Arno w różnych sytuacjach
  • Znajdywanie drużyn i łączenie przez sieć - błędy związane z trybem współpracy, w tym błędy z dołączaniem do sesji w trakcie wykonywania misji i problemy pojawiające się podczas migracji hosta
  • Menu i HUD - błędy związane z brakiem niektórych szczegółów w niektórych częściach menu, problemy z celami misji i aktualizacja pop-upów w trybie współpracy, niespójności w lokalizacji, inne problemy z menu i pop-upami nakładającymi się na siebie
  • Ogólna stabilność - naprawa błędów powodujących zawieszanie się gry w różnych sytuacjach, w wątku głównym i trybie współpracy

GramTV przedstawia:

Patch 3 nie jest jeszcze ukończony, ale wkrótce będzie dostępny. Twórcy chcą wydać go jak najszybciej, a jednocześnie wprowadzić jak najwięcej poprawek. Łatka nie naprawi wszystkich problemów, ale powinna znacznie polepszyć wrażenia z rozgrywki. Zespół bada także przyczyny niskiej wydajności i spadku liczby klatek, starając się znaleźć sposób na rozwiązanie problemu.

Komentarze
33
wolverine
Gramowicz
24/11/2014 11:24
Dnia 17.11.2014 o 22:05, DrakeBurn napisał:

Jednak kto by miał choć trochę oleju w głowie zrozumiałby, że z grami Ubisoftu tak bywa, że są łatane po premierze.

Zrozumienie nie jest równoznaczne z akceptowaniem takiego stanu rzeczy. Płacisz za produkt masz prawo oczekiwać że jest to produkt skończony. Mnie irytują takie praktyki wydawania gier pod presją czasu i wydawcy a potem przez pół roku łatanie i poprawianie aby to jakoś zadziałało.Ale widzę że twórcy po mału przyzwyczaja ludzi do wydawania niedokończonych gier. Jak nic, niedługo doczekamy się w sprzedaży wersji alpha a za pacza poprawiajacego działanie każą nam płacić. I pewnie też się znajdą tacy co powiedzą - z grami Ubisoftu tak bywa... :)A ja korzystając z mojego oleju, zaczekam do przyszłego roku, może większość bolączek zostanie poprawiona.

Usunięty
Usunięty
18/11/2014 19:27

Czy Wam też się zdaje, że Ubisoft schodzi na psy?

Usunięty
Usunięty
18/11/2014 11:12
Dnia 18.11.2014 o 10:43, lastmanstanding666 napisał:

dziwne tylko, że na niezaśmieconym pc, który używa się tylko do grania, a nie innych pierdyków, czy śmigania po internecie, żadnych błędów nie uświadczyłem... aż żal takiego ubi, bo muszą optymalizować i patchować grę pod kompy które są tak zasyfione, a gracz oczywiście nie widzi w tym swojej winy...

Też mnie dziwi czemu ludziom nie działa na mocnych sprzętach i narzekają kiedy mnie śmiga płynnie na wysokich przy GTX 660Ti i i7-3770 czyli sprzęt słabszy niż wymagają tego minimalne (przynajmniej karta) i też mi się nasuwa taki wniosek, nie mówię, że wszyscy ale sporo osób musi mieć niezły bajzel na kompie.




Trwa Wczytywanie