Osoby preferujące samotną rozgrywkę mają teraz trudniej, ale twórcy zastanawiają się, co mogą im zaoferować.
Osoby preferujące samotną rozgrywkę mają teraz trudniej, ale twórcy zastanawiają się, co mogą im zaoferować.
Tryb Strike został zaprojektowany z myślą o rozgrywce w grupie. Tymczasem, ze względu na skalowanie otrzymywanych obrażeń, dodatkowi gracze raczej zwiększali poziom trudności, co nie pomagało w ukończeniu zadania. Po wprowadzeniu patcha 1.03 łatwiej jest ukończyć zadanie w drużynie. Bungie chce jednak znaleźć rozwiązanie, by zadowolić preferujących samotną rozgrywkę.
- Po przeanalizowaniu danych związanych ze Strike okazało się, że obrażenia skalowały się w zależności od wielkości drużyny, co nie było zamierzone - powiedział projektant, James Tsai. - Wprowadziliśmy kilka zmian. Gracze mogą być teraz pewni, że ludzie, którzy dołączą do grupy, pomogą im, zamiast skalować wyzwanie. Efektem ubocznym jest to, że granie w Strike na solo stało się trudniejsze. Wiemy, że wielu graczy uważa to za efekt niepożądany i szukamy sposobów na rozwiązanie problemu. Będziemy jeszcze rozmawiać o możliwości wspierania graczy preferujących samotną rozgrywkę.