Z wyprzedaży organizowanych z okazji tzw. Black Friday, najbardziej skorzystali konsumenci, którzy pragnęli się zaopatrzyć w Xboksa One. Duże znaczenie przy wyborze konsoli odegrały dołączone do niej gry.
Z wyprzedaży organizowanych z okazji tzw. Black Friday, najbardziej skorzystali konsumenci, którzy pragnęli się zaopatrzyć w Xboksa One. Duże znaczenie przy wyborze konsoli odegrały dołączone do niej gry.
Aż 75 proc. respondentów twierdzi, że przy wyborze konsoli istotnym czynnikiem była dołączana do niej gra. Co ważne, większość osób zakupów dokonywało nie tyle z myślą o sobie, co swoich dzieciach. Prym na tym polu wiodą rzecz jasna ludzie, którzy sklepy opuszczali z Wii U pod pachą - aż 92 proc. z nich deklarowało, że to prezent dla ich pociech. W przypadku Xboksa One odsetek ten wyniósł 66 proc. Tylko PlayStation 4 ankietowani raczej kupowali z myślą o sobie. Stanowili oni 55 proc. z tej grupy respondentów.
Infoscout dane opracował po przepytaniu ponad 180 tys. konsumentów, którzy w Czarny Piątek robili zakupy w dużych sieciach, m.in. Walmart, Target, Best Buy, GameStop i RadioShack.