Rainbow Six: Siege - Ubisoft wyjaśnia palące kwestie w nowym wideo

Patryk Purczyński
2014/12/04 13:50
2
0

Ubisoft upublicznił kolejny materiał wideo z Rainbow Six: Siege. Twórcy gry podkreślają jej responsywność, czyli żywe reagowanie na to, co zamierzają zrobić użytkownicy.

Rainbow Six: Siege - Ubisoft wyjaśnia palące kwestie w nowym wideo

W Rainbow Six: Siege gracze w dowolnym momencie będą mogli przerwać daną animację (np. montowania materiałów wybuchowych na ścianie) i sięgnąć po broń. W ten sposób nie dadzą się zaskoczyć nadciągającym przeciwnikom. Wychylenie stanie się możliwe w każdym momencie (nie tylko bezpośrednio zza osłony), co z kolei zapewni większą swobodę w likwidowaniu wrogów.

Oto najważniejsze kwestie, jakie Ubisoft wyjaśnia w nowym filmie z Rainbow Six: Siege. Zawiera on fragmenty rozgrywki, jednak nie wszystkie zaprezentowane lokacje są w nim pokryte właściwymi teksturami. Mimo to autorzy materiału umiejętnie ilustrują omawiane przez siebie założenia.

GramTV przedstawia:

Rainbow Six: Siege zostało zapowiedziane na E3. Gra ukaże się w przyszłym roku na pecetach, Xboksie One i PlayStation 4.

Komentarze
2
EddekFZ
Gramowicz
04/12/2014 17:52

Fakt, gibanie sie na boki bylo w pierwszym CoD i chyba wczesniej w MoH''u, chociaz tutaj juz mi pamiec szwankuje, 12 lat temu to bylo. Przerwanie animacji to w sumie standard od lat, gdzie "trzym guzik aby sie dzialo". Jak w sumie sobie teraz pomysle, to w R6 Rouge Spear, w pierwszym R6 chyba tez, bylo przeladowanie na broni na tej zasadzie zrobione, ze jak sie puscilo guzik przeladowania, zanim pasek doszedl do konca, to magazynek zostawal pusty. ino animacji nie przeladowania nie bylo, sam dzwiek. Znowu antyczna historia.

MisioKGB
Gramowicz
04/12/2014 14:33

Fajne bardzo fajne nic czego nie było już wcześniej, fajnie jakby mu np bomba upadła na podłogę gdy przerwie jej podkladanie :)