CI Games zapowiedziało nową część Sniper: Ghost Warrior

Paweł Pochowski
2014/12/16 12:45

Studio ujawniło także kierunek rozwoju - ma zamiar zadebiutować w zupełnie nowym dla siebie gatunku.

CI Games zapowiedziało nową część Sniper: Ghost Warrior

Zupełną nowością dla CI Games, o której właśnie dowiedzieliśmy się z informacji prasowej przesłanej do mediów, jest debiut w gatunku gier mobilnych. Firma ma zamiar przygotować produkcje dla urządzeń z systemami Android oraz iOS. - Gry mobilne wygenerowały prawie 10 mld dolarów przychodów w 2013 roku. Ten rynek rośnie w zawrotnym tempie – szacunki pokazują wzrost przychodów do 21 mld w 2014 i 25 mld w 2015 roku. Uważamy, że mamy potencjał i warunki, żeby na tym rynku się odnaleźć i produkować wysokiej jakości tytuły – powiedział prezes Tymiński. Jednocześnie studio ujawniło swoją pierwszą produkcję stworzoną z myślą o urządzeniach przenośny. Będzie to mobilna wersja Lords of the Fallen. Tytuł zadebiutuje w przyszłym roku. Oprócz niego na rynku ukaże się co najmniej jeszcze jedna, inna produkcja.

Oczywiście oprócz rozszerzenia działalności studio nie porzuca tworzenia gier z segmentu AAA. Stąd też zapowiedź nowej gry - Sniper: Ghost Warrior 3. - Prace koncepcyjne są na zaawansowanym poziomie – 60-osobowy zespół od maja tego roku pracuje nad tym projektem. Będzie to wysokobudżetowa produkcja klasy AAA, która ma spore szanse na międzynarodowy, zarówno artystyczny, jak i komercyjny sukces. Nad projektem czuwa dwóch wybitnych specjalistów, którzy mają duże doświadczenie w grach FPS i snajperskich – powiedział o nowej części Sniper: Ghost Warrior Marek Tymiński.

Mówiąc o dwóch specjalistach M. Tymiński miał na myśli duet Steve Hart oraz Paul Robinson. Jak czytamy w informacji prasowej: Steve Hart odpowiadał za grę Sniper Elite 2, brytyjskiego studia Rebellion. Paul Robinson z kolei pracował przy takich tytułach jak Comanche, Armored Fist (studio NovaLogic), Full Spectrum Warrior (Pandemic) czy Killzone 2 (Guerilla Games). Sniper: Ghost Warrior 3 ukaże się w roku 2016 na PlayStation 4 oraz Xbox One.

GramTV przedstawia:

CI Games poinformowało także o zmianie koncepcji tworzenia gier. Jak czytamy w informacji prasowej, studio nie będzie już typową "fabryką gier", w której realizuje się projekt od samego początku, aż przez wszystkie fazy produkcji do końcowego debiutu. Zamiast tego firma skupi się na działaniu typowo designerskim - a więc opracowaniu pomysłu i projektu gry, a następnie zlecenie wykonania wybranym przez siebie podwykonawcom, czuwając nad jakością i realizacją produktu.

- Sukces Lords of the Fallen pokazał, że jesteśmy studiem, które posiada zasoby do tworzenia wysokiej jakości gier wideo z segmentu AAA. W odpowiedzi na dynamicznie zmieniające się współcześnie warunki ekonomiczne opieramy nasz model biznesowy na wiedzy i współpracy ze starannie wybranymi podmiotami wierząc, że jest to strategia zapewniająca nam optymalną efektywność i stałą kontrolę nad sygnowanymi przez nas tytułami – powiedział Marek Tymiński, prezes CI Games.

Komentarze
25
Usunięty
Usunięty
21/12/2014 15:37

HE a wiecie że są takie gadżety jak pady do telefonów i tabletów:) Wygląda jak np: ten do ps4 tylko montuje się w nim Smartfona i lecisz po blutut:) Widziałem i grałem na takim padziku nie widzę problemów by takie coś dokupić. Urządzenia przenośne to jest kolejny zastrzyk gotówki do studia:). Choć teraz najbardziej to mnie ciekawi Snajper 3 na PC-ta bo w poprzednie części grało mi się super, fakt jedynka lepsza niż dwójka ale i tak grało się w obie części przyjemnie. A po tym jak teraz wykonali LotF to jestem aż podekscytowany że będzie trzecia odsłona Ghost Warrior.

Usunięty
Usunięty
20/12/2014 00:29

Miejmy nadzieję, że nie poprzestaną tylko na Lords of the Fallen, i faktycznie kolejne projekty będą równie udane. Jak widać podział prac z Deck13 wyszedł im na dobre, więc to dobry kierunek. Należy się tego trzymać. A udział tych dwóch doświadczonych Panów, na pewno w tym nie przeszkodzi, a raczej bardzo się przyda. Czekam na więcej info o wersji mobilnej Lordów. W sumie to bardzo przyjemnie byłoby, zabrać Harkyna na przejażdżkę;)

Usunięty
Usunięty
19/12/2014 10:05
Dnia 18.12.2014 o 23:55, Numenpl napisał:

Ten aspekt zależy od czułości i precyzji ekranu dotykowego niestety.

Tylko pamietaj, ze DT2 byl tworzony z mysla o urzadzeniach przenosnych i, jako taki, jest mocno uproszczony w stosunku do "normalnych" FPSow. Jesli podobnie nie uproszcza LotF, caly ekran bedzie zajety przez przyciski odpowiadajace za rozne czynnosci. Przeciez musi byc atak szybki, atak ciezki, w przypadku podwojnych broni (sztylety, krotkie mieczyki masz to samo dla lewej reki), garda, unik, czary, mikstury, zmiana sprzetu w lewej lapce (bron, rekawica, tarcza), zmiana sprzetu w prawej lapce (jesli ustawilismy sobie kilka ulubionych), wybor trybu rekawicy... gdzie to wszystko zmiescic na malutkim ekranie tak, by dalo sie grac? Czasem na padzie czlowiek potrafil sie zaplatac podczas intensywniejszych walk, a co dopiero na ekranie dotykowym...Nie, jakos zupelnie tego nie widze. Sadze, ze lepszym pomyslem byloby zrobienie jakiegos spinoffa, uproszczonego pod wzgledem sterowania, np. erpega 2d, opowiadajacego historie Harkyna.




Trwa Wczytywanie