Jak tworzono najbardziej imponujący element Infamous: Second Son?

Piotr Bajda
2015/01/10 13:43

Można mieć różne opinie na temat Infamous: Second Son (nie mam własnej, bo zasnąłem z nudów po dwóch godzinach), ale z jednym dyskutować nie można - to urodziwa gra. Zobaczmy, jak tę urodę osiągnięto.

Jak tworzono najbardziej imponujący element Infamous: Second Son?

To gra robiąca wizualne wrażenie zwłaszcza, jeśli weźmiemy pod uwagę, że była (na upartego wciąż jest) jednym z pierwszych tytułów na wyłączność PS4 od podległego Sony studia. To takie gry mają pokazywać - nie tyle moc - co potencjał nowych konsol. I Infamous: Second Son wywiązała się z tego zadania popisowo.

Z grona wizualnych fajerwerków na pierwszy plan wybijały się przede wszystkim małe dzieła programistycznej sztuki towarzyszące specjalnym zdolnościom Delsina. Dym, rozbłyski, iskierki, wyładowania elektryczne, smugi neonów i cała reszta efektów, za sprawą których Second Son nie pomylimy z żadną inną grą.

GramTV przedstawia:

Na poniższym nagraniu odpowiedzialny za nie Matt Vainio z Sucker Punch tłumaczy, jak się do ich tworzenia zabierał.

Komentarze
28
Usunięty
Usunięty
13/01/2015 10:54

Więc masz OCENĘ KOŃCOWĄ (metacritic!), która daje średnią ze złych i skorumpowanych i tych dobrych i uczciwych dla któych Unity i Diablo 3 to gry na 4/10. Czego nie rozumiesz?

Usunięty
Usunięty
12/01/2015 21:50

> Tak, wszyscy są skorumpowani i dostają grube miliony za dawanie ósemek i dziewiątek takim> crapom.I to na całym świecie ich opłacają! Chyba sobie nieporozmawiamy. :-)Ciezko masz z rozumowaniem tekstu skoro pisze ze jedni dają 10 a drudzy 5 to znaczy ze nie wszyscy , brakuje ci argumentów to wcale nic nie pisz

Usunięty
Usunięty
12/01/2015 21:00

Tak, wszyscy są skorumpowani i dostają grube miliony za dawanie ósemek i dziewiątek takim crapom.I to na całym świecie ich opłacają! Chyba sobie nie porozmawiamy. :-)




Trwa Wczytywanie