Piękno nie bierze się znikąd. Pracujący przy Killzone: Shadow Fall artysta koncepcyjny zadał sobie trudu przedstawienia nam skąd wzięło się w przypadku gry Guerrilla.
Piękno nie bierze się znikąd. Pracujący przy Killzone: Shadow Fall artysta koncepcyjny zadał sobie trudu przedstawienia nam skąd wzięło się w przypadku gry Guerrilla.
Większość pracujących przy projektowaniu wizualnego kierunku gry artystów chwali się swoim dorobkiem aktualizując swoje portfolio paroma "gołymi" obrazkami. Richard Dumont wybrał inny kierunek i do tytanicznej pracy przy Killzone: Shadow Fall dorzucił odrobinę wysiłku na przygotowanie dokumentującego tworzenie gry artbooka.
I co ważne artbook dostępny jest w tym miejscu zupełnie za darmo. To nie tylko masa urodziwych obrazków, ale i przedstawienie tajników pracy grafika, jego inspiracji i zasad, których lekceważyć nie powinien. Zresztą, bez przynudzania. Sprawdźcie sami.
Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!