Rzut oka i ucha za kulisy ścieżki dźwiękowej do Resident Evil: Revelations 2

Piotr Bajda
2015/01/21 17:23
6
0

Oprawa dźwiękowa to ważny element każdej gry, ale w przypadku horrorów odgrywa szczególnie istotną rolę. Sprawdźmy, jak tworzono budującą klimat warstwę audio Resident Evil: Revelations 2.

Rzut oka i ucha za kulisy ścieżki dźwiękowej do Resident Evil: Revelations 2

Naszymi przewodnikami za kulisy ścieżki dźwiękowej nowego, podzielonego na odcinki Residenta są producent gry Michiteru Okabe i kompozytorzy Kota Suzuki oraz Nima Fakhrara. Oddajemy im głos.

GramTV przedstawia:

Resident Evil: Revelations 2 zaliczyło parę parę dni temu nieznaczny poślizg. Kolejne odcinki gry trafią na PlayStation 3, PlayStation 4, Xboksa 360, Xboksa One i PC kolejno: 24 lutego oraz 4,11 i 18 marca.

Wczoraj prezentowaliśmy nagranie pokazujące w ruchu nowe maszkary.

Źródło:https://gram.pl
Komentarze
6
elmartin
Gramowicz
21/01/2015 23:13

Muzyka, może albo stworzyć niepowtarzalny, super klimat, albo może bardzo zepsuć zabawę.Kiedy jest dobrze dobrana do scen, nie przeszkadza, nie narzuca się, jest wręcz niedostrzegalna ( dla gracza w czasie rozgrywki ), ale jednocześnie zwiększa doznania i ułatwia osiągnięcie żądanego efektu.

elmartin
Gramowicz
21/01/2015 23:13

Muzyka, może albo stworzyć niepowtarzalny, super klimat, albo może bardzo zepsuć zabawę.Kiedy jest dobrze dobrana do scen, nie przeszkadza, nie narzuca się, jest wręcz niedostrzegalna ( dla gracza w czasie rozgrywki ), ale jednocześnie zwiększa doznania i ułatwia osiągnięcie żądanego efektu.

Usunięty
Usunięty
21/01/2015 20:07

Ciekawe. Można się czegoś przy okazji dowiedzieć :)




Trwa Wczytywanie