Znana głównie za sprawą technologii Yebis firma zaprezentuje się kolegom po fachu na tegorocznej Game Developers Conference. Przedsmak ich osiągnięć mamy już dziś.
Znana głównie za sprawą technologii Yebis firma zaprezentuje się kolegom po fachu na tegorocznej Game Developers Conference. Przedsmak ich osiągnięć mamy już dziś.
GDC 2015 zaplanowano na dni 2-6 marca, zwyczajowo już w San Francisco. Silicon Studios planuje zaznaczyć swoją obecność prezentacjami trzech autorskich technologii.
Pierwsza z nich to silnik do renderowania Mizuchi. Poniżej zaprezentowany w demku zwanym Museum.
Tak Mizuchi śmiga na PC:
Druga to trzecie wcielenie systemu Yebis, którego poprzednia wersja załapała się na występ w MotoGP 14. Trzecia i ostatnia to natomiast oparty o język C# silnik Paradox.
Jeśli osiągnięcia Silicon Studios przykują uwagę branży na najważniejszej z jej punktu widzenia imprezie (bo E3 jest prasy i marketingowców, nie dla twórców), Mizuchi i spółka mogą stać się wartymi zapamiętania nazwami.