Cities: Skylines w pierwszej połowie marca

Patryk Purczyński
2015/02/11 15:06

Paradox Interactive podał dokładny termin wydania Cities: Skylines. Zapowiedzi towarzyszy nowy trailer.

Cities: Skylines w pierwszej połowie marca

Jeśli ostatnie symulatory budowania i rozbudowywania miast nie trafiły w Wasze gusta, być może odpowiednią pozycją okaże się dla Was Cities: Skylines. Produkcja studia Colossal Order trafi na komputery osobiste 10 marca. Dla wspomnianego zespołu poruszanie się w tym gatunku to nie pierwszyzna - wcześniej odpowiadał bowiem za Cities in Motion.

Gracze będą musieli się zmierzyć z takimi kwestiami, jak edukacja, elektryfikacja, policja, zwalczanie pożarów czy opieka zdrowotna, godząc to wszystko z dostępnym budżetem. Colossal Order nie zaniedbało też rozbudowanego systemu transportu. Z myślą o najbardziej kreatywnych przewidziano natomiast wsparcie modów.

Cities: Skylines ukaże się w edycji standardowej i deluxe. Ta ostatnia zawiera kilka słynnych budowli, które będzie można postawić we własnym mieście. Zamawiając grę przedpremierowo można natomiast otrzymać kolejnych pięć elementów: park dla psów, karuzelę, dmuchany zamek, boisko do koszykówki i ogród botaniczny.

GramTV przedstawia:

Poniżej prezentujemy nowy zwiastun Cities: Skylines.

Komentarze
14
MBi
Gramowicz
11/02/2015 21:36

Wow, mieszanka Cities XXL i SimCity, suuuper.

Usunięty
Usunięty
11/02/2015 19:24
Dnia 11.02.2015 o 17:34, One_of_the_Many napisał:

A mógłbyś napisać co dokładnie napawa Cię takim optymizmem? Nie śledziłem gry ostatnio. Jakieś ciekawe mechanizmy?

Oprócz tego co napisał kolega skyline20 to mi bardzo podoba się to ,że w końcu mapa ma jakiś sensowny rozmiar,rozmiar map z SC 2013 woła o pomstę do nieba.Ogólnie gra wydaje się w miarę sensownie oddawać realizm. Nie można od razu budować stref z wieżowcami. Na początku mamy dostęp tylko do stref o niskim poziomie zagęszczenia i dopiero w miarę rozwoju miasta odblokowują się następne. Będzie przez to jakby przejście z rogatek,przedmieść aż do ścisłego centrum. Pozwoli to uniknąć kuriozalnego kwadratu z samymi wielkimi budynkami bez widocznych przedmieść (piję tutaj do SC 2013). Trzeba będzie zadbać o siec wodociągową oraz słupy wysokiego napięcia by dostarczać te dobra do stref.Potwierdzę również ,że wydawcy gry często czerpią pomysły od samych graczy. Sam kiedyś napisałem na oficjalnym facebooku gry ,że przydałoby się narzędzie do wypełniania zielonych stref pomiędzy budynkami,odpisali ,że to dobry pomysł i zaimplementowali do gry narzędzie do tworzenia parków.(Możemy sami wytyczać ścieżki,stawiac ławki ,fontanny).Twórcy zapowiedzieli również pełne wsparcie dla modderow.Planują wydać specjalne narzędzia do ich tworzenia.Ogólnie z grą wiąże ogromne nadzieję. Ostatnie Sim City oraz Cities: XLL to ogromne niewypały.

Usunięty
Usunięty
11/02/2015 19:13

[m-G.]




Trwa Wczytywanie