Osoby z miesięcznym limitem przesyłu danych i niedużą prędkością połączenia z internetem mogą mieć niemałe problemy przy zakupie Star Citizena. Klient gry według wstępnych szacunków będzie naprawdę spory.
Osoby z miesięcznym limitem przesyłu danych i niedużą prędkością połączenia z internetem mogą mieć niemałe problemy przy zakupie Star Citizena. Klient gry według wstępnych szacunków będzie naprawdę spory.
"Jak już mówiłem, nie liczyłbym na to. Kompresja gry i usunięcie aktywów najprawdopodobniej nie spowoduje tak dużych zysków, dzięki którym moglibyśmy zredukować wielkość klienta do 30-40 GB. Rozmiar i liczba aktywów, które pozostały do dostarczenia, oznacza, że nasz klient będzie najprawdopodobniej ważył 100 GB" - napisał Masker.
Podobnie rzecz się ma z łatkami. "Każdy patch ma setki aktywów, a każdy z nich to chwilami nawet 200 MB. To powoduje, że łatki ważą po 2-6 GB" - podkreśla. Co więcej, gdyby gracze musieli ponownie pobierać 30-40 proc. aktywów na twardy dysk przy każdym patchu, ważyłyby one nawet 14-20 GB.
Wygląda to na istotnie ciężki temat...