Marka Dragon Ball mimo upływu lat nie traci na popularności. Najlepszym na to dowodem są rezultaty nowej bijatyki Bandai Namco.
Marka Dragon Ball mimo upływu lat nie traci na popularności. Najlepszym na to dowodem są rezultaty nowej bijatyki Bandai Namco.
- Chciałbym podziękować wszystkim za wsparcie udzielone przy tym nowym wyzwaniu - mówi Masayuki Hirano, producent gry z Bandai Namco. - Zdecydowaliśmy się podjąć ryzyko i stworzyliśmy zupełnie nową koncepcję rozrywki dla naszych fanów i miłośników Dragon Balla. Jesteśmy dumni z osiągniętych rezultatów - nie kryje.
- Mówiąc bardziej osobiście, czuję się zaszczycony stworzeniem gry opartej na tak znaczącej licencji, jaką jest Dragon Ball. W imieniu Bandai Namco Games: dziękuję za wasze nieprawdopodobne wsparcie! Będziemy nadal pracowali i wspinali się na nowe szczyty! - dodaje Hirano.
Dragon Ball: Xenoverse ukazał się pod koniec lutego na platformach PS4, Xbox One, Xbox 360, PS3 i PC.