Zbliżenie na jednostki - nowe screeny z Rainbow Six: Siege

Patryk Purczyński
2015/04/03 10:57
4
0

W trakcie prowadzenia dynamicznych taktycznych działań w Rainbow Six: Siege nie za bardzo będzie możliwość przyjrzenia się jednostkom. Teraz jest.

Zbliżenie na jednostki - nowe screeny z Rainbow Six: Siege

Ubisoft zaprezentował siedem nowych screenów z Rainbow Six: Siege, nadchodzącej strzelanki taktycznej, w której policyjne siły specjalne próbują neutralizować działania terrorystów. Obrazki skupiają się właśnie na głównych bohaterach gry. Jednostki pokazano na dużym zbliżeniu, w newralgicznych momentach akcji.

Jeden ze screenów pokazuje moment wyciągania zawleczki z granatu, a kolejne: przebijanie się przez ścianę, wystrzał z pistoletu czy detonację ładunku wybuchowego. Poszczególne ujęcia naprawdę warto zobaczyć samemu. Zachęcamy więc do przejrzenia poniższej galerii.

GramTV przedstawia:

Rainbow Six: Siege jest obecnie w fazie alfa, a już wiadomo, że przejdzie także betatesty, do których zostaną dopuszczeni gracze. Można się już na nie rejestrować. Termin wydania gry jest na razie nieznany.

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
04/04/2015 10:43
Dnia 04.04.2015 o 03:12, Giret napisał:

Nie mam pojęcia jak w Twojej rzeczywistości można porównać wszystkie gry które podałeś. PayDay ani trochę nie przypomina RS a już na pewno nie L4D.

Co do R6 a Payday - odnosiłem się do zarzutów, jakie kiedyś przeczytałem, że brakuje tutaj układania własnego planu. A co do L4D - jakieś podobieństwa są w strukturze etapów i pewnych zasadach (np. assault waves są jak zombie rush). Po pograniu w L4D2 i przejściu na pierwszego Paydaya wychwyciłem cechy wspólne, więc już nie przesadzajmy.

Usunięty
Usunięty
04/04/2015 03:12

> Nie sądzę. Starcia są króciutkie i widać po gameplayach, że więcej nacisku położono na> fazę planowania/przygotowania się do operacji. Dostępne materiały promocyjne przykuły> moją uwagę, gra zapowiada się bardzo fajnie, być może będzie to spełnienie marzeń ludzi,> którzy chcieli od Payday czegoś więcej niż L4D przerobionego na "policjantów i złodziei".Nie mam pojęcia jak w Twojej rzeczywistości można porównać wszystkie gry które podałeś. PayDay ani trochę nie przypomina RS a już na pewno nie L4D.

Usunięty
Usunięty
03/04/2015 12:50
Dnia 03.04.2015 o 11:47, Liptox napisał:

Pewnie nowy RS nie będzie się niczym nie różnił od poprzednich części. Zwykła naparzanka. Ehhh

Nie sądzę. Starcia są króciutkie i widać po gameplayach, że więcej nacisku położono na fazę planowania/przygotowania się do operacji. Dostępne materiały promocyjne przykuły moją uwagę, gra zapowiada się bardzo fajnie, być może będzie to spełnienie marzeń ludzi, którzy chcieli od Payday czegoś więcej niż L4D przerobionego na "policjantów i złodziei".




Trwa Wczytywanie