Zadania poboczne w Wiedźminie 3 też będą istotne

Patryk Purczyński
2015/04/26 12:17
6
0

Wiedźmin 3 jak zwykle dostarczy graczom spore możliwości wyboru. Na kształt świata wpłyną nawet decyzje podejmowane w wątkach pobocznych.

Zadania poboczne w Wiedźminie 3 też będą istotne

Wiedźmin 3: Dziki Gon przynajmniej w jednym aspekcie nie będzie odbiegał od poprzednich części serii. - Tak jak we wcześniejszych grach, mocno skupiamy się na fabule; na historii Geralta, Ciri i Yennefer. Na początku produkcji na tym się najbardziej koncentrowaliśmy. Wraz z rozwojem projektu tworzyliśmy jednak zadania poboczne, które były silnie związane z głównym wątkiem - wyznaje Mateusz Tomaszkiewicz z CD Projekt RED.

- Robiąc postępy w głównym wątku możesz kontynuować i ignorować historie lokalnych miejsc czy ważnych postaci, które spotykasz na swej drodze. Twoje wybory, między ignorowaniem i uczestniczeniem w nich, również mogą spowodować pewne konsekwencje w świecie - zapowiada główny projektant questów w Wiedźminie 3.

- W trakcie wykonywania tych questów również będziesz podejmował decyzje. Ważne było dla nas, by - podobnie jak w poprzednich grach - dać użytkownikom różnorodność wyborów. W sposobie zachowania Geralta jest jednak pewien stopień wolności. Jakie decyzje podejmuje i jak wpływają one na świat? - kontynuuje Tomaszkiewicz.

GramTV przedstawia:

Dodaje również, że CDP RED w Wiedźminie 3 starał się uniknąć wyborów biało-czarnych. - Bardziej podchodzimy do tego tak, że znajdujesz się w jakimś trudnym położeniu i musisz jakoś temu zaradzić. Musisz zadecydować, co zrobiłby Geralt w danej sytuacji, gdybyś to Ty nim był - kwituje.

Premiera Wiedźmina 3 zaplanowana jest na 19 maja. W oczekiwaniu na ten dzień rzućcie okiem na nowe screeny.

Komentarze
6
Levario
Gramowicz
27/04/2015 12:34

> Dzisiejszy artykuł to chyba z serii: "Jak pisać o czyms i niczym". Czyli, wspomnieć że> wybory gracza będą istotne, ale to wszystko zależy od gracza.> A tak na poważnie, to spodziewałem się przykładu, a nie suchego stwierdzenia faktu, o> którym trąbi się od początku.Przykład? wydaje mi się, że to będzie tak:Lecisz wieśkiem główną fabułą i omijasz poboczne. Pewnego razu spotykasz jakiegoś nieznanego ziomka, który mógłby Ci pomóc, ale ten oznajmia: gdzie byłeś kiedy naprawdę Ciebie potrzebowałem?? i tyle. Albo nie zapłaci Ci wcale, albo walnie focha i nie będziesz mógł na niego liczyć. Ot taka konsekwencja nie wykonywania zadań pobocznych, które są jakoś powiązane z główną fabułą ;)To tylko moje przypuszczenia.

Usunięty
Usunięty
27/04/2015 09:12

> Pierwszy raz przechodzimy jako dobry ziomek Geralt co mieczem nie wojuje a słowem przekonuje> a drugi raz jako zły pogromca niewiast, które zamiast uciekać będą na nas czekać :DNo kolego to ci się udało :) ahha i podzielam zdanie.

Usunięty
Usunięty
26/04/2015 23:37

Dzisiejszy artykuł to chyba z serii: "Jak pisać o czyms i niczym". Czyli, wspomnieć że wybory gracza będą istotne, ale to wszystko zależy od gracza.A tak na poważnie, to spodziewałem się przykładu, a nie suchego stwierdzenia faktu, o którym trąbi się od początku.




Trwa Wczytywanie