Nad Deus Ex: Mankind Divided na PC nie pracuje Eidos Montreal

Patryk Purczyński
2015/04/30 19:07

Komputerowa wersja Deus Ex: Mankind Divided powstaje w osobnym studiu, ale niekoniecznie musi być to powód do niepokoju i bicia na alarm.

Nad Deus Ex: Mankind Divided na PC nie pracuje Eidos Montreal

Nie Eidos Montreal, a Nixxes sprawuje pieczę nad pecetową wersją Deus Ex: Mankind Divided. Lakoniczną informację przekazano za pośrednictwem strony wykonawcy. "Połączyliśmy siły z naszymi wieloletnimi partnerami z Eidos Montreal, by na pecetach stworzyć najlepsze doznania w najnowszej przygodzie Adama Jensena, Deus Ex: Mankind Divided" - pisze zespół Nixxes.

Właściciele komputerów nie muszą jednak przez to czuć się jak obywatele drugiej kategorii. W przypadku gier Square Enix przekazywanie prac nad pecetowymi wersjami właśnie ekipie Nixxes to powszechna praktyka. Studio odpowiadało za komputerowe wydania Hitman: Rozgrzeszenie, Thiefa, Tomb Raidera i... Deus Ex: Bunt Ludzkości.

GramTV przedstawia:

Wcześniej zapowiedziano, że pecetowa wersja Deus Ex: Mankind Divided skorzysta ze wsparcia bibliotek DirectX 12 i technologii AMD TressFX. Oprócz komputerów gra zmierza także na PS4 i XOne.

Komentarze
22
Usunięty
Usunięty
01/05/2015 11:59

dubel.

Usunięty
Usunięty
01/05/2015 11:59

Dodatkowym problem w DE:HR było to że jak grasz jako pacyfista i haker to gdzieś tak w połowie gry po walce z pierwszym bossem twoja postać zamieniała się w cholernego T-800. Natomiast jak grałeś typowy fps to cholera ciężka sprawa była bo expa było o wiele za mało się dowstawało.

Usunięty
Usunięty
01/05/2015 11:25

> > > Oby tylko nie odwalili tego samego co w HR, skoro to ci sami..> >> > Hm? A co tam było złego ?>> Walki z bossami były.>A co mają walki z Bossami (sama mechanika) do konwersji między platformowej?




Trwa Wczytywanie