Choć Star Wars: Battlefront powraca do wirtualnej rzeczywistości po wielu latach, Electronic Arts wierzy, że gra trafi do sporej grupy odbiorców.
Choć Star Wars: Battlefront powraca do wirtualnej rzeczywistości po wielu latach, Electronic Arts wierzy, że gra trafi do sporej grupy odbiorców.
Trzeba przyznać, że to bardzo ambitne założenia, nawet jeśli wziąć pod uwagę, że Star Wars: Battlefront oparte jest na jednej z najpopularniejszych marek w przemyśle rozrywkowym, a premiera gry wypadnie w podobnym okresie co wejście na ekrany siódmego epizodu Gwiezdnych wojen. Trzeba jednak wziąć pod uwagę, że Battlefront na scenę elektronicznej rozrywki powraca po dekadzie nieobecności.
Blake Jorgensen podkreślił również, że Electronic Arts będzie musiało zapłacić tantiemy od sprzedaży Star Wars: Battlefront Disneyowi, jako że marka Star Wars należy do tej właśnie firmy.
Przypomnijmy, że Star Wars: Battlefront ukaże się 17 listopada na PC, PS4 i XOne.