Twórcy Wiedźmina 3: Dziki Gon obiecują poprawić wydajność gry wraz z patchem, który będzie dostępny w dniu oficjalnej premiery.
Twórcy Wiedźmina 3: Dziki Gon obiecują poprawić wydajność gry wraz z patchem, który będzie dostępny w dniu oficjalnej premiery.
"Nawet z okrojoną w stosunku do pecetowego maksa grafiką, silnik Dzikiego Gonu potrafi dać popalić bebechom konsoli. Wczytywanie się tekstur i niekiedy nawet obiektów na naszych oczach, wyraźne spadki animacji przy wcale nie przesadnym nagromadzeniu efektów cząsteczkowych, czy choćby bardzo długie czasy wczytywania nowych obszarów to chyba najpoważniejsze grzechy" - pisał Michał Nowicki w recenzji Wiedźmina 3: Dziki Gon. Twórcy zajęli się już jednak problemami z wydajnością i liczbą klatek na sekundę, która często lubi spadać poniżej 30, i obiecują, że będzie lepiej, gdy udostępnią pierwszy patch.
- Tak, zajęliśmy się już tym problemem - napisał Marcin Momot na Twitterze w odpowiedzi na pytanie o poprawienie wydajności gry. - Liczba klatek będzie większa po oficjalnej premierze.
Jak bardzo poprawi się wydajność gry - przekonamy się niebawem. Premiera Wiedźmina 3: Dziki Gon planowana jest na 19 maja.