Popularność Need for Speeda zdecydowanie niższa niż 10 lat temu

Patryk Purczyński
2015/05/22 11:05

Need for Speed według menedżera generalnego studia Ghost Games ma spory potencjał, by pójść w górę z wynikami sprzedaży. Czy uda się go wykorzystać?

Popularność Need for Speeda zdecydowanie niższa niż 10 lat temu

- Przed dziesięcioma laty Need for Speed sprzedawał się w znacznie większym nakładzie niż obecnie - mówi Markus Nilsson z Ghost Games. - Oznacza to, że mamy sporo miejsca do pójścia w górę. Mamy globalną, świetnie rozpoznawalną markę. Jest silna. Sądzę, że mamy spory potencjał wzrostu - stwierdza menedżer generalny studia.

Jednocześnie nie nakłada na siebie i swój zespół niepotrzebnego ciężaru. - Niezupełnie, jeśli mam być szczery - to odpowiedź Nilssona na pytanie o to, czy pracom nad taką marką jak Need for Speed towarzyszy spora presja. - Nie odczuwam jej. Czuję za to zaszczyt mogąc uczestniczyć w tym przedsięwzięciu - ucina.

GramTV przedstawia:

Nową odsłonę Need for Speeda Electronic Arts ogłosiło wczoraj. Gra zmierza na pecety, Xboksa One i PlayStation 4.

Komentarze
19
KannX
Gramowicz
24/05/2015 19:27

Świat potrzebuje NFS: Porsche 2 :) Tyle w temacie.

Usunięty
Usunięty
24/05/2015 18:50

Niestety seria NFS zaszkodziła sobie odejściem od klimatu ulicznych wyścigów :cMam nadzieję że najnowsza odsłona dorówna staremu Most Wanted albo chociaż Carbonowi.

Usunięty
Usunięty
24/05/2015 13:14

Niezla kolekcja NFS, ja mam tylko 3, respect:)




Trwa Wczytywanie